Hej alle derude.
Jeg har brug for et lille råd eller to.
Jeg er gravid i 18 uge og har ikke haft kontakt (efter hans ønske) til faren siden jeg var 5 uger henne.
Nu idag har jeg modtaget en sms, hvor han spørg hvordan jeg har det. Og jeg fortalte ham at jeg har det godt og trives.
Sidst jeg hørte fra ham var der en meget hård tone både fra hans side og min - jeg blev gravid ved et uheld og vi var ikke kærester - han var naturligvis MEGET imod at jeg ville have barnet, men skriver nu at han vil mødes og har tænkt meget på mig. Jeg har spurgt direkte om han nu ønsker at være en del af det hele og han svarede at det havde han tænkt på, ja.
Men jeg stoler ikke rigtig på ham og hans intentioner - han har ikke fortalt en eneste i hans omgangskreds at han skal være far - han har en kæreste (siger han) som han heller ikke har fortalt noget.
Jeg synes egentlig selv at jeg skal give ham en chance for at vise hans oprigtighed, men på den anden side har jeg bare ikke overskud til at han skal forsøge at give mig dårlig samvittighed over at jeg, som han siger, ødelægger hans liv - jeg har andre ting at tænke på - er det meget egoistisk tænkt????
Er der nogen der har prøvet det samme eller nogen der bare gerne vil give et godt råd????
Mange hilsner fra
Rikke
Anmeld