What to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

MorCamilla

Jeg kan godt forstå det er en svær beslutning for dig at skal tage.. Men hvis det var mig ville jeg mødes med ham og "lære ham at kende igen" og se hvad det føre til.. Måske han er usikker på sig selv og derfor ikke har fortalt nogle noget om barnet.. Eller måske han vil snakke med dig om det inden han fortæller noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

malou

RikkeR skriver:

Tak for svar begge to )

Jeg synes I har ret - selvfølgelig fortjener han at være en del af barnets liv - skulle nok bare lige høre det fra andre.

Vi har allerede aftalt at mødes imorgen - så kryds fingre for mig/os.

Knus

Hvordan er det gået med at mødes med ham?

knus malou 

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har en bekendt der stod i næsten samme situation. Hun sagde til ham: Fint, at du vil være en del af det. Men på MINE premisser. Jeg har alle jul og fødselsdage, jeg har forældremyndighed og du kan være en del af det på MINE premisser.

Det invilgede han i og de har et godt forhold idag. 

Anmeld

30. september 2009

N&J

Zafir skriver:

Jeg har en bekendt der stod i næsten samme situation. Hun sagde til ham: Fint, at du vil være en del af det. Men på MINE premisser. Jeg har alle jul og fødselsdage, jeg har forældremyndighed og du kan være en del af det på MINE premisser.

Det invilgede han i og de har et godt forhold idag. 

Ej Zafir.. kunne du ikke få ham til at smitte Nikitas far med den der jeg vil gerne på dine premisser..  det ville være fantastisk.. men så er der vist også nisser til..

Anmeld

30. september 2009

N&J

Og så tænkte jeg lige over den der med at han ikke har fortalt nogen det.. det kan være du er heldig at det blot er fordi han vil have et bevis på at det er ham selvom han udemærket godt ved at det er ham.. og bare vil vente.. det kan også være han har brug for at se barnet på skanning først eller har brug for at det bliver født før han kan forholde sig il det, men det kan også være som du selv skriver at han ikke har fortalt det fordi han har et andet motiv, såsom at du måske ikke vil skrive ham på fødselsattesten....

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Nikitas mor skriver:

Ej Zafir.. kunne du ikke få ham til at smitte Nikitas far med den der jeg vil gerne på dine premisser..  det ville være fantastisk.. men så er der vist også nisser til..

Hmm... Det kunne være dejligt, hvis jeg kunne logge hende herind, så hun kunne fortælle dig, hvordan hun gjorde...mmm...

For det er virkelig en god historie, men den er faktisk rigtig...

Anmeld

30. september 2009

N&J

Zafir skriver:

Hmm... Det kunne være dejligt, hvis jeg kunne logge hende herind, så hun kunne fortælle dig, hvordan hun gjorde...mmm...

For det er virkelig en god historie, men den er faktisk rigtig...

Ja du må endelig sige til hvis du skulle få lokket hende herind.. den historie vil jeg super gerne høre..

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Nikitas mor skriver:

Ja du må endelig sige til hvis du skulle få lokket hende herind.. den historie vil jeg super gerne høre..

det skal jeg nok

Anmeld

30. september 2009

Pige2009

RikkeR skriver:

Tak for svar begge to )

Jeg synes I har ret - selvfølgelig fortjener han at være en del af barnets liv - skulle nok bare lige høre det fra andre.

Vi har allerede aftalt at mødes imorgen - så kryds fingre for mig/os.

Knus

Hvordan gik det???? Krydser fingre for et positivt møde.

Hilsen Linda 38+4, som også er alene

Anmeld

1. oktober 2009

RikkeR

Hej alle i skønne kvinder som vil give gode råd - det er virkelig fantastisk .

En lille update herfra.

Vi havde aftalt at vi skulle møed igår, men allerede i tirsdags meldte han fra igen. Han var lige lidt stresset og bla. bla. bla.

Jeg forstår godt at han bare er menneske og alt det der, men for pokker, hvor blev jeg dog arrig.

Jeg synes ikke han kunne være bekendt at kontakte mig, når han alligevel ikke har tid eller overskud til snakke - eller også er det fordi mine fantastiske hormoner spiller mig et puds og jeg nok er en smule mere nærtagende.

Nu kan jeg så gå og tænke på, hvornår og hvis han overhovedet alligevel vil involveres. Jeg havde jo lige vænnet mig til tanken om at det hele var solo.

Han har selvfølgelig ret til at ændre mening, men tænk hvis han også er sådan når vores barn kommer til verden. En ustabil far som laver om på eller ikke overholder aftalerne. Det kan jeg måske overleve, men vil overhovedet ikke acceptere det overfor mit barn.

Nu har jeg sagt at han hverken skal ringe eller skrive før han har tid og overskud.

Tak for alle Jeres kommentarer - jeg sætter pris på det.

Knus fra hende den lidt skrappe Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.