Jeg har en svær fødselsdepression som jeg har kendt til i et år, men haft i snart 2 år. Er medicineret, og kommet fint over det "sorte hul" hvor jeg dagligt havde lyst til og køre galt og glemme det hele.
Men så blusser en nabostrid op, hvilket resultere i mange grove episoder, og en daglig ubehag ved at bo her. (Lang historie) .
Pludselig, trods min depressionsmedicin virkelig havde givet pote og hjulpet mig ud af mine sorte huller, givet mig overskud igen osv, så går det bare galt! - jeg kan ikke huske noget som helst. Er snot forvirret det meste af tiden. Oplever hele 3 gange på 2 uger at jeg sover fra mine alarmer om morgenen, hvilket jeg ALDRIG har gjort før, jeg føler og tror at det har været fordi min krop bare har "lukket ned" ... Jeg er træt konstant, men når jeg endelig ligger i sengen og er klar til og sove, så kan jeg ikke
jeg kaster op og/eller har kvalme hver morgen (er ikke gravid), og oplever dagligt mavekramper og enten hård eller tynd mave
bryder mig slet ikke om og være herhjemme, (pga naboerne) og får "knuder" i maven hver gang jeg drejer ind på p pladsen ....
har hovedpine og synsforstyrrelser som er blevet tjekket af øjenspecielister, jeg fejler ikke noget fysisk..
Jeg ringede til min læge som konstaterede stress med det samme i telefonen.. Og mulig angst .. (Har før haft PTSD) nu skal jeg så bare vente på min tid ved min psykiater så vi kan finde ud af hvad så nu....
fuck hvor jeg forbander mig selv og mit liv langt væk pt! kan slet ikke se lyset for enden og har mest lyst til bare og fylde mig med mirakel piller så jeg kan leve normalt igen (hvis det dog kunne lade sig gøre) .... Hvordan er i andre kommet helskindet ud på den anden side? Og hvad KAN man gøre i min situation? Min læge snakkede om kognitiv terapi, hvilket jeg er frisk på, men kan man også få noget medicin? Jeg tror ellers ikke jeg overlever det her, helt seriøst!
Oveni det hele skal vi igang med udredning af vores ældste datter og ADHD, vi har udskudt det lidt (vi skal selv tage kontakt til egen læge, længere historie børnehaven mener ikke der er noget bekymrende med hende) , men tiden går og vi skal snart igang så hun kan få en ordentlig skolestart
magter bare intet pt!!!