MEGET sygt! Jeg er SÅ gal, men da vi samtidig er i dialog med vores udlejer osv osv, så forsøger vi at holde vores "sti" så ren som muligt så vi fortsat har loven og reglerne på vores side, og derved står stærkest HELE tiden. Men det er svært! En ting er når vi bliver svinet til eller får en fuckfinger, men INGEN skal svine mit lille barn til og tro de slipper godt fra det!
Meditation har jeg aldrig prøvet før nej, og motion forsøger jeg, men den onde spiral har ligesom overtaget, ingen overskud efter skole (er på uddannelse) , så er det ungerne og hjemmet der får det "sidste jeg har i mig" inden min og vores sengetid .... Magter ikke alt muligt andet
men forsøger at få gået med hunden hver dag osv, da jeg også kan mærke det hjælper, bare at gå en tur og slukke hjernen, være sig selv ude i den friske luft. Men så snart jeg er i nærheden af hjemmet igen (og naboerne, som altid sidder ude foran) så vender det hele tilbage som et slag i ansigtet 
Jeg kan sagtens sætte mig ind, at du ikke kan magte det, specielt med sådan nogle ubehagelige naboer.
Prøv at sæt tid af til 5 minutters meditation hver dag og 15 minutters motion. Det er ikke meget, men du vil langsomt få det bedre af det.
Jeg er sikker på, at du klare det så godt som du kan. Prøv at hold modet oppe 
Anmeld
Citér