Anonym skriver:
Sådan ser min mave ud, altid
Jeg er ikke gravid, selvom det ser sådan ud. Min mave har altid været oppustet, og jeg har vænnet mig til at gå og trække maven ind altid. Jeg er dog rigtig træt af det, og vil gerne finde ud af hvad der kan være galt.
Jeg har et bmi på 24, så er ikke overvægtig. Jeg træner meget, så er ret muskuløs også. Jeg spiser overvejende sundt, dog indimellem for meget sukker.
Min mave føles stor og spændt, og hvis jeg slapper af i maven har jeg faktisk svært ved at trække vejret helt ned i maven. Tror ikke jeg har irritabel tarm, da min afføring er okay.
Jeg ville rigtig gerne til diætist, men som studerende og enlig til 3 børn kan jeg desværre ikke finde penge til det.
Nogen der har en ide om hvad der kan være galt, evt hvad jeg kan spise/ ikke spise for at mindske maven?
Uden pis, glutenallergi kan give stor og oppustet mave. Da jeg stoppede med gluten i en periode forsvandt min oppustethed.
(Tænker det kunne være et forsøg værd, selv havde jeg rygrad som en regnorm og er hoppet tilbage på "gammel" kost...
Hvilket endnu engang har resulteret i oppustethed).
Anmeld
Citér