Herpes og gravditet - meget kræmt, og kan ikke finde hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

LotteGabriella

lige en ting til....heller ingen oralsex når du har forkølelsessår, da det kan overføres til din mand og blive til Herpes Genitalis, som jo er den form der er en kønssygedom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

nej, man lægger oftest ikke mærke til det :0)

Nej det er jo det...

Anmeld

28. september 2009

JonTri

Dutte84 skriver:

Måske jeg lige skulle få min læge til at udskrive nogen på recept... Har aldrig hørt man kunne få noget i pille form...

Ja gør da det. Jeg tog altid en lille kur inden jeg skulle noget stort - så var jeg mere sikker... Det er SÅ typisk at det kommer lige op til et bryllup eller lign. Jeg tager ikke pillerne mere da jeg kun har haft et udbrud på 2 år, men kommer det for alvor igen, så vil jeg have piller igen...

Anmeld

28. september 2009

JonTri

LotteGabriella skriver:

lige en ting til....heller ingen oralsex når du har forkølelsessår, da det kan overføres til din mand og blive til Herpes Genitalis, som jo er den form der er en kønssygedom

He he hørt - det er sindssygt vigtigt at man holder sig fra den slags smuds...

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

rikkekrogh skriver:

He he hørt - det er sindssygt vigtigt at man holder sig fra den slags smuds...

hehe lige præcis der er jo ikke nogen grund til at lære det på den hårde måde!!!

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

rikkekrogh skriver:

Ja gør da det. Jeg tog altid en lille kur inden jeg skulle noget stort - så var jeg mere sikker... Det er SÅ typisk at det kommer lige op til et bryllup eller lign. Jeg tager ikke pillerne mere da jeg kun har haft et udbrud på 2 år, men kommer det for alvor igen, så vil jeg have piller igen...

Okey... Det må jeg da lige prøve.. Er de dyre pillerne? 

Anmeld

28. september 2009

JonTri

Dutte84 skriver:

Okey... Det må jeg da lige prøve.. Er de dyre pillerne? 

Det kan jeg ikke huske - ikke vanvittigt, så ku jeg nok huske det. Jeg skulle dog overtale min doktor, da de jo er lidt stærke for nyrene... bare insister.

Anmeld

28. september 2009

JonTri

LotteGabriella skriver:

hehe lige præcis der er jo ikke nogen grund til at lære det på den hårde måde!!!

Ej hvor irriterende ville det ikke lige være at have det her og der... og alle vegne. Det kan sgu være pinligt nok at have det i fjæset.

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

rikkekrogh skriver:

Ej hvor irriterende ville det ikke lige være at have det her og der... og alle vegne. Det kan sgu være pinligt nok at have det i fjæset.

så rigtigt

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

rikkekrogh skriver:

Det kan jeg ikke huske - ikke vanvittigt, så ku jeg nok huske det. Jeg skulle dog overtale min doktor, da de jo er lidt stærke for nyrene... bare insister.

Okey - det må jeg gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.