Herpes og gravditet - meget kræmt, og kan ikke finde hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ja virussen er der for altid, så popper det op af og til... men bruger du ikke det der man kan smøre på?

Jo jeg bruger Zovir... Når jeg får det, så bliver jeg virkelig angrebet af det... rigtig surt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

JonTri

Dutte84 skriver:

Jeg fik så afvide af min læge, det er en virus jeg har kroppen, som jeg får de forkølelsessår ved - Spurgte lægen om der ikke var et middel til at det væk... Nej, sagde min læge, den virus vil du have i kroppen for altid...
Jeg har så dem i ansigtet... Det er så slemt til tider, at jeg holder mig indenfor huset 4 vægge.... Synes ikke det er rart at gå i blandt mennesker det....

Hi hi det er jo også det jeg skriver - den kan ikke forsvinde. Jeg fik nogle piller ved doktoren, fordi det var helt vildt på et tidspunkt. Aciclovir som tablet. Det virkede godt - så din læge har ikke helt ret - man kan godt få noget for det

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

Når du har det på læberne, må du ikke kysse nogen, da det smitter og jeg kan anbefale dig at gå på apoteket og købe noget til at smøre på....under graviditeten er det hvis du har herpes i udbrud på kønsdelene. I disse tilfælde skal det behandles hurtigst muligt da det kan overføres til barnet ved fødsel

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Jo jeg bruger Zovir... Når jeg får det, så bliver jeg virkelig angrebet af det... rigtig surt...

ja det gør gemalen også her hjemme... det er noget skidt...

jeg gik engang i klasse med een pige der fik det så slemt at hele underlæben hævede sindssygt op, hun fik nogle piller

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

rikkekrogh skriver:

Hi hi det er jo også det jeg skriver - den kan ikke forsvinde. Jeg fik nogle piller ved doktoren, fordi det var helt vildt på et tidspunkt. Aciclovir som tablet. Det virkede godt - så din læge har ikke helt ret - man kan godt få noget for det

Måske jeg lige skulle få min læge til at udskrive nogen på recept... Har aldrig hørt man kunne få noget i pille form...

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ja det gør gemalen også her hjemme... det er noget skidt...

jeg gik engang i klasse med een pige der fik det så slemt at hele underlæben hævede sindssygt op, hun fik nogle piller

Det er rigtig træls... Mit kommer altid i forbindelse med job samtaler, fødselsdage osv....

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Det er rigtig træls... Mit kommer altid i forbindelse med job samtaler, fødselsdage osv....

prøv at lægge mærke til om du er stresset i de forbindelser? når man stresser påvirkes immunforsvaret og bliver svagere, så er det at sådanne ting blusser op

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

Her er et link til oplysninger om forkølelsessår  http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpeslabialis.htm

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

prøv at lægge mærke til om du er stresset i de forbindelser? når man stresser påvirkes immunforsvaret og bliver svagere, så er det at sådanne ting blusser op

Ja det må jeg lige gør... Synes nu ikke jeg virker stresset på nogen måder..

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Ja det må jeg lige gør... Synes nu ikke jeg virker stresset på nogen måder..

nej, man lægger oftest ikke mærke til det :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.