Har I prøvet noget lignende?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2016

Kay

Er spændt på hvad lederen havde at sige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

kriis

Nøj jeg var blevet tosset! Jeg havde både kontaktet leder og den pædagogiske konsulent og så havde jeg skiftet institution omgående!

Sikke et børnesyn de har der! Det er da både nedværdigende og absolut ikke anerkendende at nægte dit barn at gå på toilettet - og ovenikøbet kalde ham lille og ikke ville hjælpe!

Det er da pædagogens fornemmeste opgave at give børnene selvtillid og styrke og støtte deres personlighed!

Nå - jeg mangler ord - er dybt forarget! Og jeg er selv pædagog - bliver flov på mit fags vegne!

Jeg håber du finder noget bedre hvor du og din søn bliver mødt på den rigtige måde!

Anmeld Citér

7. juni 2016

Mynewlife

Fik du snakket med lederen, snabelA?

Anmeld Citér

8. juni 2016

MorDk

Hold da op! Det er fuldstændig langt ude det der! Hvad er det dog for et sted! Jeg kan love dig for jeg ville banke hårdt i bordet! Og skete der ikke en ændring så havde jeg skiftet institution!

Anmeld Citér

10. juni 2016

Bombo

Lederen havde ikke andet at sige, end at jeg måtte skifte institution. Så den blev skiftet med det samme. 

Beklager sent svar. Har haft meget at se til. Men nu trives han, og kan være den han er det nye sted �� men nøj hvor får jeg ondt i maven over at tænke tilbage på oplevelsen..

Anmeld Citér

10. juni 2016

Kay

SnabelA skriver:

Lederen havde ikke andet at sige, end at jeg måtte skifte institution. Så den blev skiftet med det samme. 

Beklager sent svar. Har haft meget at se til. Men nu trives han, og kan være den han er det nye sted �� men nøj hvor får jeg ondt i maven over at tænke tilbage på oplevelsen..

Hvis jeg var dig ville jeg skrive en klage til kommunen for det er bestemt ikke ok

Anmeld Citér

10. juni 2016

GrønStjerne

Ja, jeg ville også skrive en klage til kommunen, det der sted skal da ikke have lov at køre på den måde???

Hold da fest, godt mine børn ikke skal gå sådan et sted, og så godt for jer at I fik ham rykket.

Anmeld Citér

10. juni 2016

lineog4

SnabelA skriver:

Godt I kunne få en ny plads så hurtigt. Og den skriftlige klage til såvel institution som kommune kan komme for langsomt.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Bombo

lineog4 skriver:

Godt I kunne få en ny plads så hurtigt. Og den skriftlige klage til såvel institution som kommune kan komme for langsomt.

Ja, det gik hurtigere end jeg lige havde forventet  klage er skrevet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.