Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Assi

starsofheaven skriver:

er helt vilde med dine billeder.. hvorn gør du?

hov- havde slet ikke set du havde skrevet!

Jeg prøver mig vist bare frem Jeg bliver meget inspireret af mønstre og ellers malerier generelt - eller strukturer og farver. Det er bare med at komme i gang og prøve sig frem! Jeg maler meget med spartel...prøv det! Det giver en fed effekt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Assi

Nyeste billede...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. december 2009

Vial

Så vil jeg da lige vise nogle af mine børnebilleder.

Jeg kan godt lide at male, men er nok meget lidt kunstnerisk, så har holdt mig til billeder, som kan pryde på børneværelser. Naive malerier er lette at lave, og gør mig glad.

De første hænger hos mine forældre på deres børnebørns-værelse. Der er filthjerter, sommerfulge og similisten på billederne. Det har været meget populære hos børnene.

Mine forældre ville så gerne have et par stykker til deres soveværelse, som er kinesisk inspireret, så jeg lavede to billeder med nogle tegn, som betyder "kærlighed" og "familie".

Til sidst nogle billeder, som jeg bare selv har (nogle er hængt op andre er gemt væk).

Anmeld Citér

27. december 2009

Heidi.

Jeg elsker at være kreativ, og for det meste er det maleri jeg begir mig ud i

Anmeld Citér

27. december 2009

A.

Tullen85 skriver:

Sikke en hyggelig tråd... :-)

Jeg tegner og maler en del... primært på bestilling og når overskudet og inspirationen er til det... :-)

Det røde/sorte var nogen af en udfordring da lærrede var kæææmpe stort, næsten 130x130 cm... men blev nu godt tilfreds, det samme blev dem der fik det. (krydser fingre for de ikke bliver utilfredse med jeg ligger det her ind da det er et portræt)

nøøøøøøøøøøøøøøøj hvor er du altså super dygtig

Anmeld Citér

8. januar 2010

Sakris

Assi det er virkelig nogle fede billeder du laver... Sikke en masse dejlige farver... Hvorfor købe kunst, når man er så go selv :-) (man må godt låne inspiration )

Er også helt fasineret af folk der kan strikke... Super fine kjoler Valle81!!!!

Anmeld Citér

8. januar 2010

Assi

Sakris skriver:

Assi det er virkelig nogle fede billeder du laver... Sikke en masse dejlige farver... Hvorfor købe kunst, når man er så go selv :-) (man må godt låne inspiration )

Er også helt fasineret af folk der kan strikke... Super fine kjoler Valle81!!!!

Tusind tak!

Anmeld Citér

8. januar 2010

bette

Heidi. skriver:

Jeg elsker at være kreativ, og for det meste er det maleri jeg begir mig ud i

hold fast hvor er du super god til at male.... åd det lige råt..

Anmeld Citér

8. januar 2010

Livas mor

Tullen85 skriver:

Sikke en hyggelig tråd... :-)

Jeg tegner og maler en del... primært på bestilling og når overskudet og inspirationen er til det... :-)

Det røde/sorte var nogen af en udfordring da lærrede var kæææmpe stort, næsten 130x130 cm... men blev nu godt tilfreds, det samme blev dem der fik det. (krydser fingre for de ikke bliver utilfredse med jeg ligger det her ind da det er et portræt)

Fantastisk billede portrættet.. Laver du mon stadigvæk billeder på bestilling?

Knus Rikke

Anmeld Citér

8. januar 2010

Livas mor

Er normalt meget kreativ, men har ikke lavet noget længe! Det sidste jeg lavede var til min nevø som er pjattet med traktorer, så lavede det her til ham med et billede af ham selv indeni som kører den..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.