Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Valle81

Fed tråd, og man kan da rigtig blive inspireret:0)

Jeg begyndte at strikke helt vildt da jeg ventede Asta. det er blevet til en del baby tøj(kunne ikke lige tage billeder, da det er pakket væk). Det er også blevet til en del dukke tøj, og kjoler:0)

De to første billeder er dukketøj. De to næste er kjoler. Den første er en Halterneck sommerkjole i bomuld, som Asta ønskede sig jeg ville strikke . Den sidste er en kjole strikket i uld:0)

Christina

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. oktober 2009

Malthesmoar

Jeg har kastet mig over i den kreative del efter endt graviditet kom De kreative evner...tja sjovt ik

Her Merles Bamse,Nissehuen er Merles men syntes det var sjovt at sætte den på Bamsen og tage et billede

Broderer data mv på Bamser mv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. oktober 2009

Winnie

Ja, min datter er så glad for den nye varme kjole at hun jo måtte have en mere, så denne har jeg syet i dag. Igen i fleece med benvarmere til  

Anmeld Citér

22. oktober 2009

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
wamse skriver:

Jeg elsker at være kreativ, men har bare ikke haft overskud til det i lang tid og ved ikke hvor mange billeder jeg har på computeren, men smider det ind jeg har Der var af de armbånd jeg har lavet. Ud over det lavet jeg altid invitationer selv og jeg elsker at male. For mange år siden lavede jeg mange smukke digte

Ej hvor sjovt, jeg laver også smykker...

Hvor er de fine

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

22. oktober 2009

Tullen85

Profilbillede for Tullen85

Sikke en hyggelig tråd... :-)

Jeg tegner og maler en del... primært på bestilling og når overskudet og inspirationen er til det... :-)

Det røde/sorte var nogen af en udfordring da lærrede var kæææmpe stort, næsten 130x130 cm... men blev nu godt tilfreds, det samme blev dem der fik det. (krydser fingre for de ikke bliver utilfredse med jeg ligger det her ind da det er et portræt)

Anmeld Citér

23. oktober 2009

Mor.sander

Jeg kan godt lide at lege lidt med billeder, her lidt hvad jeg har lavet.

Anmeld Citér

27. november 2009

Annette

Rigtig flotte ting I har lavet :0)
Jeg laver selv kort til jul og andre mærkedage.
Så laver jeg lidt armbånd og halskæder, men har ikke lige noget af det liggende på denne pc.

Jeg kunne godt tænke mig at lave sådan noget med billederne som du har lavet Mor.sander. Så hvordan gør du det??
Det er vildt flot :0))

Hilsen Annette

Anmeld Citér

27. november 2009

quity

Jeg ville rigtig gerne ha vist mine mest kreative ting, men det har været gaver. Måske kan jeg låne dem og få taget billeder.

Fra min bror og svigerindes polterabend lavede jeg en hel scapbog over hele dagen, den blev helt gennemført med en masse detaljer.

Derudover det jeg er mest stolt over(det er meget sjælden jeg roser mig selv) er; Hjemmelavet (egen ide) puder til mine niecer. Det lyder måske kedeligt, men de er broderet. Hele vejen rundt i kanten er der broderet forskellige små figuerer (12 forskellige slags). I midten af puden er der broderet en baby der ligger på en pude. Fornavn er brodeter ovenover og efternavn nedenunder.

I hver af hjørnerne er broderet symboler for fødsel, dåb, vægt, længde og stjernetegn. Og alle dataer er også broderet på.

Anmeld Citér

27. november 2009

starsofheaven

astrid skriver:

Jeg maler lidt...når nu jeg ikke har råd til at købe kunst, må jeg selv "beklæde" vores vægge Jeg er ikke vild god til at udvikle nye ideer, så jeg "stjæler" med arme og ben!  

Her er noget af det, jeg har malet...

er helt vilde med dine billeder.. hvorn gør du?

Anmeld Citér

27. november 2009

TbCp

Tullen85 skriver:

Sikke en hyggelig tråd... :-)

Jeg tegner og maler en del... primært på bestilling og når overskudet og inspirationen er til det... :-)

Det røde/sorte var nogen af en udfordring da lærrede var kæææmpe stort, næsten 130x130 cm... men blev nu godt tilfreds, det samme blev dem der fik det. (krydser fingre for de ikke bliver utilfredse med jeg ligger det her ind da det er et portræt)

For søren hvor er du dygtig!!!
Virkelig flotte billeder du laver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.