Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Diosa85

migxher skriver:

Ja puha. Jeg gad da nok vide hvad det er for en kvaksalver der har gjort det, for en læge er det sikkert ikke. Man må da håbe at det er blevet gjort ordentligt. 

Lige min tanke. Plus hvis det virkelig var en reel læge der havde gjort det på det grundlag. Så forstår jeg ikke hvorfor man ikke står frem med brugernavn frem for anonym. 

Det er tydeligt det er religiøse årsager. Stakkels dreng. Håber ikke han kommer til at lide under det på nogen måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Kløver

Synes lige der burde holdes til TS spørgsmål her. 

Jeg har også en mening om at lade sit barn omskære, men andregorældtes valg bør respekteres selvom man er af en anden mening, og når indlægget ikke går på holdningen til omskæring, men hjælp til heling. Har man ikke noget positivt eller hjælpende råd at komme med, så gå videre i stedet 

Anmeld

22. maj 2016

EAF

Jeg tænker; "You see me troll'ing!" - absolut et emne der kan skabe debat og så får vedkommende sin lyst/behov tilfredsstillet og de kan læne sig tilbage og nyde at deres opslag får mange kommentarer. 

Anmeld

22. maj 2016

Abracadabra

Årgangs Mor skriver:

Jeg har også en mening om at lade sit barn omskære, men andregorældtes valg bør respekteres selvom man er af en anden mening, og når indlægget ikke går på holdningen til omskæring, men hjælp til heling. Har man ikke noget positivt eller hjælpende råd at komme med, så gå videre i stedet 

Sikke noget fis. 

Hvis jeg lavede en debat omkring, hvordan jeg fik min unges blå mærker til at gå hurtigst muligt væk efter fysisk afstraffelse, ville du forhåbentlig ikke bede folk om at holde sig emnet. 

Omskæring af spædbørn er farligt, unødvendigt og børnemishandling. De drenge har en livslang ændret smertetærskel og risiko for både akutte problemer (inkl. død) og livslange problemer af både fysisk og psykisk karakter. 

Det må ikke forties! 

Anmeld

22. maj 2016

Abracadabra

EAF skriver:

Jeg tænker; "You see me troll'ing!" - absolut et emne der kan skabe debat og så får vedkommende sin lyst/behov tilfredsstillet og de kan læne sig tilbage og nyde at deres opslag får mange kommentarer. 

Nu er det et emne, som BØR diskuteres meget (og fordømmes endnu mere), så lige hér er en eventuel troll meget velkommen. 

Anmeld

22. maj 2016

Diosa85

Årgangs Mor skriver:

Præcis som abracadabra skriver plus det er bund ulovligt at omskære spædbørn i Danmark! 

Anmeld

22. maj 2016

Hectar

Årgangs Mor skriver:

Jeg hverken kan eller skal respektere folk, der lemlæster spædbørn. Det er totalt unødvendigt og tangerer til børnemishandling at få omskåret små børn, der hverken kan sige til eller fra.

Anmeld

22. maj 2016

Kløver

Abracadabra skriver:

Sikke noget fis. 

Hvis jeg lavede en debat omkring, hvordan jeg fik min unges blå mærker til at gå hurtigst muligt væk efter fysisk afstraffelse, ville du forhåbentlig ikke bede folk om at holde sig emnet. 

Omskæring af spædbørn er farligt, unødvendigt og børnemishandling. De drenge har en livslang ændret smertetærskel og risiko for både akutte problemer (inkl. død) og livslange problemer af både fysisk og psykisk karakter. 

Det må ikke forties! 

Nu er forskellen så at vold på børn er ulovligt, hvorimod omskæring af drenge er lovligt, så længe det udføres af fagpersonel. Jeg siger ikke hvorvidt det er ok eller ej, men så længe det er lovligt er det ikke relevant, for ts spørgsmål 

Anmeld

22. maj 2016

Kløver

Diosa85 skriver:

Præcis som abracadabra skriver plus det er bund ulovligt at omskære spædbørn i Danmark! 

Uanset hvad du eller jeg mener er det lovligt, og derfor ikke relevant for TS oprindelige spørgsmål. 

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Alle babyer har forhudsforsnævring, det er det mest normale. 

Du har fået udført en kosmetisk operation på dit spædbarn, jeg håber, at han kommer igennem uden alle de komplikationer, som er kendt (infektion og død, blivende skader på penis, seksuelle problemer mm.) 

Jeg kender utallige mennesker som er omskåret. Ingen har oplevet infektion eller død. Der er ingen tilfælde af død pga omskæring i dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.