ØV, så ramte jeg 3 cifre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2016

Anonym

Mullesmith skriver:

Jeg må få ca. 1500, så jo det lyder lidt højt.  

Tænker det måske afhænger af hvor meget man vil tabe og over hvor længe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

migmigher

Xolia skriver:

ØV ØV ØV. Vægten har nu rundet det frygtindgydende tal og siger 100,7 kg :-( Jeg er 163 cm.

Jeg vil gerne i gang men har sgu så mange dårlige undskyldninger og ved ikke hvor jeg skal starte.

Mit overskud er minimalt og opbakningen ikke eksisterende da min mand lider af depression. Jeg selv er efterhånden MEGET træt og ved jeg skal passe på mig selv. Men syg mand og 4 børn er ikke for sarte sjæle.

Jeg ved at kosten er der hvor der må ske noget, da jeg ikke har frihed til motion - men hvordan når overskuddet er = 0 og jeg hader at lave mad?

Jeg er træt af at være blevet så stor. Kan dårligt sidde på gulvet, har svært ved at tørre mig efter bad og alle mulige andre "absolut ikke fantastiske ting".

Nå, men er der nogen som har lyst til at springe ud i det sammen med mig?

Knus Xolia

Jeg er en kegle til at spise morgenmad og frokost.

Derfor er jeg lige fået ud gang med intermittent fasting. Som passer super godt til mig.

1 dag, 1,7kg - væske selvfølgelig, men hold da op en motivation.

Anmeld Citér

7. juni 2016

CCHJacobsen

Er der blevet lavet en Facebook gruppe? Jeg vil også gerne være med. Jeg er gravid lige nu, men derfor kunne det være rart med lidt motivation til at spise sundt under graviditeten.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Xolia

CCHJacobsen skriver:

Er der blevet lavet en Facebook gruppe? Jeg vil også gerne være med. Jeg er gravid lige nu, men derfor kunne det være rart med lidt motivation til at spise sundt under graviditeten.

Så burde du læse mit materiale fra min diætist. Det er specielt udviklet til gravide 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym

Der findes en gruppe der hedder " vægttab 20-30 kilo i 2016"

Der er vi nogen stykker her fra siden der er medlem. Er sikker på at flere er velkomne  

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym

Har oprettet en gruppe på Facebook til os - den hedder vægttab - start sommeren 2016 - en lukket gruppe (så i kan finde den) og så kan man altid gøre den hemmelig hvis man ønsker det 

Anmeld Citér

8. juni 2016

lineog4

Anonym skriver:

Har oprettet en gruppe på Facebook til os - den hedder vægttab - start sommeren 2016 - en lukket gruppe (så i kan finde den) og så kan man altid gøre den hemmelig hvis man ønsker det 

Den kommer ikke frem 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Xolia

Anonym skriver:

kan du smide et link?

Kan nemlig heller ikke finde den

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke finde den

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym

Mystisk

og jeg kan ikke smide et Link op 

I Kan prøve igen hvis det ikke virker så det vidst ikke mig der burde oprette gruppen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.