ØV, så ramte jeg 3 cifre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2016

Tystys14

NCB89 skriver:

Har du mod kan vi forsøge os med at tage kampen sammen?
Jeg skal af med ca. 60 kg., og det kunne være rart med nogen at sparre med
Vi behøves ikke nødvendigvis gøre det på samme måde, men bare det at kunne hjælpes ad og bakke op?
Du er velkommen til at skrive, hvis du har lyst

Hey. Jeg vil da gerne være med, tænker nu flere nu bedre, og skal selv af med 20-30 kg. (Tog voldsomt på pga. en depression). 

Her mangler der noget fællesskab for at få det til at lykkes. Så hvis du og trådstarteren  er med, er jeg også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

Xolia

Kære alle.

Det er dejligt at se at så mange gerne vil være med.

Måden jeg vil i gang på er via den forsøgskost jeg spiste under sidste graviditet - tog kun 2 kg på.

Det er ud fra lavGI-kost og diætisten fra projektet har anbefalet en kostplan til mig, som ligger meget tæt på det jeg også rent kaloriemæssigt skal spise når mit mål er nået.

Jeg tænker om vi evt. skal lave en Facebook gruppe og en ugentlig vejedag? 

Er der nogen som er en haj til lukkede / usynlige grupper? 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym

Xolia skriver:

ØV ØV ØV. Vægten har nu rundet det frygtindgydende tal og siger 100,7 kg :-( Jeg er 163 cm.

Jeg vil gerne i gang men har sgu så mange dårlige undskyldninger og ved ikke hvor jeg skal starte.

Mit overskud er minimalt og opbakningen ikke eksisterende da min mand lider af depression. Jeg selv er efterhånden MEGET træt og ved jeg skal passe på mig selv. Men syg mand og 4 børn er ikke for sarte sjæle.

Jeg ved at kosten er der hvor der må ske noget, da jeg ikke har frihed til motion - men hvordan når overskuddet er = 0 og jeg hader at lave mad?

Jeg er træt af at være blevet så stor. Kan dårligt sidde på gulvet, har svært ved at tørre mig efter bad og alle mulige andre "absolut ikke fantastiske ting".

Nå, men er der nogen som har lyst til at springe ud i det sammen med mig?

Knus Xolia

Jeg vil også rigtig gerne være med. 

For to måneder siden vejede jeg 96 kg. Jeg er 172 høj. I dag vejer jeg 92,4. Men jeg synes det er så svært og synes også jeg burde have tabt mig meget mere når man ser på hvor store ændringer jeg egentlig har lavet 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Xolia

Anonym skriver:

Jeg vil også rigtig gerne være med. 

For to måneder siden vejede jeg 96 kg. Jeg er 172 høj. I dag vejer jeg 92,4. Men jeg synes det er så svært og synes også jeg burde have tabt mig meget mere når man ser på hvor store ændringer jeg egentlig har lavet 

Næsten 4 kg er da flot. Det er et halvt om ugen ��

Min diætist skrev til mig at det er ca. Jeg vil tabe pr. Uge hvis jeg følger kostplanen ��

Anmeld Citér

5. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Xolia skriver:

ØV ØV ØV. Vægten har nu rundet det frygtindgydende tal og siger 100,7 kg :-( Jeg er 163 cm.

Jeg vil gerne i gang men har sgu så mange dårlige undskyldninger og ved ikke hvor jeg skal starte.

Mit overskud er minimalt og opbakningen ikke eksisterende da min mand lider af depression. Jeg selv er efterhånden MEGET træt og ved jeg skal passe på mig selv. Men syg mand og 4 børn er ikke for sarte sjæle.

Jeg ved at kosten er der hvor der må ske noget, da jeg ikke har frihed til motion - men hvordan når overskuddet er = 0 og jeg hader at lave mad?

Jeg er træt af at være blevet så stor. Kan dårligt sidde på gulvet, har svært ved at tørre mig efter bad og alle mulige andre "absolut ikke fantastiske ting".

Knus Xolia

Jeg er selv lige gået i gang med en "kur"  jeg har ikke kilo på hvor meget jeg vil tabe mig, bare så ting i hverdagen ikke er besværligt længere, og så jeg kan passe alt det tøj jeg kunne for 1 år siden 

jeg er gået i gang med juicekure. Til dem af jer der har Netflix,  så kan i med fordel se dokumentaren "fat sick and nearly dead", af Joe cross. Der er to af dem, for han lavede en efterfølger 5 år senere, og de ligger begge på Netflix. Den inspirerede mig meget, og han fik mange mennesker med på kuren i filmen, som alle tabte sig utroligt meget, samtidig med at de levede en sundere livsstil efterfølgende. 

Hvis i ikke har Netflix,  så besøg hans hjemmeside

Www.rebootwithjoe.com

eller den tilsvarende danske side 

Www.juicekuren.dk

Den handler om at lave grøntsager og frugt om til juice, som man så drikker litervis af i stedet for at spise fast føde. Men den kræver at man har en juicemaskine derhjemme 

man kan enten følge I kuren i nogle få dage for at omstille sine smagsløg til de sunde råvarer, eller man kan som joe cross følge den i 60 dage hvor han tabte 45 kg

Anmeld Citér

6. juni 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Projekt 2016: 

Det er næsten det samme her :/ er 168 vejer nu 105

Jeg har også downloaded lifesum i dag. Har tastet lidt af mit ind for k dag. Men puha det er ikke godt. 

Har du tastet mål os i appen?  

Jeg har kun tastet mål 70kg.  Jeg bruger det ikke hele dagen mest bare indtil aftensmaden, jeg synes det er træls at veje sin mad hele tiden. Har førhen brugt madlog og vejede ALT af, men hvor bliver det også bare lidt træls at det tager så lang tid hver gang. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym

Mullesmith skriver:

Jeg har kun tastet mål 70kg.  Jeg bruger det ikke hele dagen mest bare indtil aftensmaden, jeg synes det er træls at veje sin mad hele tiden. Har førhen brugt madlog og vejede ALT af, men hvor bliver det også bare lidt træls at det tager så lang tid hver gang. 

Okay  

Det sværeste er også aftensmad.  :/ der skal alt tastes ind. 

Jeg har også haft madlog. Men syntes godt nok det her er noget nemmere.  

Jeg har tastet ind i dag og igår.  

Det helt klart mine snacks der er værst

Jeg er godt nok i tvivl om det er rigtig. Men den er sat til at jeg må få 1989 kalorier om dagen.  Er det ikke meget? :/ 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Okay  

Det sværeste er også aftensmad.  :/ der skal alt tastes ind. 

Jeg har også haft madlog. Men syntes godt nok det her er noget nemmere.  

Jeg har tastet ind i dag og igår.  

Det helt klart mine snacks der er værst

Jeg er godt nok i tvivl om det er rigtig. Men den er sat til at jeg må få 1989 kalorier om dagen.  Er det ikke meget? :/ 

Jeg må få ca. 1500, så jo det lyder lidt højt.  

Anmeld Citér

6. juni 2016

helle85

Knus Xolia

Jeg vil gerne være med hvis i laver en gruppe. Jeg prøver endnu en gang at tabe mig

Jeg vejer 98 og er 165 cm.

Jeg vil som sådan ikke gå på kur men mere ændre min livsstil.

Vi prøver på at ændre det ved hjælp af det der kaldes sense vi vil ikke følge det 100% men gøre det så godt vi kan og for at få nogen gode ideer til nogen sunde men lækkert retter

Her er et link

http://www.sensekost.dk/dk/om

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym

Jeg vil også gerne være med hvis der laves en Facebook gruppe - jeg mangler mest af alt motivationen for at sparke mig selv i gang og kæmpe videre for at tabe de overflødige kilo - jeg mangler stadigvæk 10 graviditets kilo og vil gerne smide yderligere 10-15 stykker 

er 170 cm og vejer 100 øv øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.