Xolia skriver:
ØV ØV ØV. Vægten har nu rundet det frygtindgydende tal og siger 100,7 kg :-( Jeg er 163 cm.
Jeg vil gerne i gang men har sgu så mange dårlige undskyldninger og ved ikke hvor jeg skal starte.
Mit overskud er minimalt og opbakningen ikke eksisterende da min mand lider af depression. Jeg selv er efterhånden MEGET træt og ved jeg skal passe på mig selv. Men syg mand og 4 børn er ikke for sarte sjæle.
Jeg ved at kosten er der hvor der må ske noget, da jeg ikke har frihed til motion - men hvordan når overskuddet er = 0 og jeg hader at lave mad?
Jeg er træt af at være blevet så stor. Kan dårligt sidde på gulvet, har svært ved at tørre mig efter bad og alle mulige andre "absolut ikke fantastiske ting".
Nå, men er der nogen som har lyst til at springe ud i det sammen med mig?
Knus Xolia
Jeg er selv lige gået i gang med en "kur"
jeg har ikke kilo på hvor meget jeg vil tabe mig, bare så ting i hverdagen ikke er besværligt længere, og så jeg kan passe alt det tøj jeg kunne for 1 år siden 
jeg er gået i gang med juicekure. Til dem af jer der har Netflix, så kan i med fordel se dokumentaren "fat sick and nearly dead", af Joe cross. Der er to af dem, for han lavede en efterfølger 5 år senere, og de ligger begge på Netflix. Den inspirerede mig meget, og han fik mange mennesker med på kuren i filmen, som alle tabte sig utroligt meget, samtidig med at de levede en sundere livsstil efterfølgende.
Hvis i ikke har Netflix, så besøg hans hjemmeside
Www.rebootwithjoe.com
eller den tilsvarende danske side
Www.juicekuren.dk
Den handler om at lave grøntsager og frugt om til juice, som man så drikker litervis af i stedet for at spise fast føde. Men den kræver at man har en juicemaskine derhjemme 
man kan enten følge I kuren i nogle få dage for at omstille sine smagsløg til de sunde råvarer, eller man kan som joe cross følge den i 60 dage hvor han tabte 45 kg