Xolia skriver:
ØV ØV ØV. Vægten har nu rundet det frygtindgydende tal og siger 100,7 kg :-( Jeg er 163 cm.
Jeg vil gerne i gang men har sgu så mange dårlige undskyldninger og ved ikke hvor jeg skal starte.
Mit overskud er minimalt og opbakningen ikke eksisterende da min mand lider af depression. Jeg selv er efterhånden MEGET træt og ved jeg skal passe på mig selv. Men syg mand og 4 børn er ikke for sarte sjæle.
Jeg ved at kosten er der hvor der må ske noget, da jeg ikke har frihed til motion - men hvordan når overskuddet er = 0 og jeg hader at lave mad?
Jeg er træt af at være blevet så stor. Kan dårligt sidde på gulvet, har svært ved at tørre mig efter bad og alle mulige andre "absolut ikke fantastiske ting".
Nå, men er der nogen som har lyst til at springe ud i det sammen med mig?
Knus Xolia
Kostomlægning kan Virkelig gøre en stor forskel, også på kortere tid end man lige tænker.
Sæt dig et mål ad gangen. Ikke det hele på en gang, da det der er hurtigt at give op.
start med f.eks. at sætte et delmål der hedder: Jeg skal drikke 2 liter vand om dagen(det mætter, udrenser og er godt for kroppen - kan drikkes som sukkerfri saft eller vand med citronskive mm., hvis du ikke så godt kan lide vand). De første dage skal du tisse hele tiden, men det går over 
andet delmål kan være: Jeg skal ned på 94,9 kg(jeg lover dig, du jubler når du har nået det mål.
Derudover vil jeg anbefale at du henter en app(hvis du har smartphone), til at tælle kalorier, og forsøger at spise omkring de 1200 kcal om dagen.
Rigtig meget held og lykke med vægttabet
første skridt på vejen har du allerede nået, da du har indset at du skal i gang nu