endometriose??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Hvor jeg bare føler med jer.
I må virkelig være stærke for sådan at holde modet oppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

heaven

RGN skriver:

Hvor jeg bare føler med jer.
I må virkelig være stærke for sådan at holde modet oppe.

det er heller ikke den sjoveste ting at have med at gøre.....

Jannie

Anmeld

27. september 2009

Anetski

Hej

Jeg fik konstatereret Mild endometriosis for 2 og et halvt aar siden. Vi proevede naturligt et stykke tid efter men gik saa videre til insemering 2 gange som ikke lykkedes. IVF virkede foerste gang og vi har en soen. Vi har nu vaeret i gang med nr 2 baby i 6 mdr og jeg har haft 2 IVF og har lige faaet min menstruation her til morgen saa nr 2 gang virkede saa heller ikke.

Jeg har mens smerter (ikke haarde nok til at jeg tager en panodil) mellem aegloesning og menstruation saa jeg tror maaske at jeg skal tilbage og have en kikkert undersoegelse men foerste gang gjorde bare saa ondt at jeg ikke har specielt lyst til det.

Det er den mest frustrerende "sygdom" fordi man ved ikke hvor stor chance man har for at blive gravid. Min var mild for over 2 aar siden men hvad er den nu? Jeg blir jo ikke gravid!!!

Anmeld

27. september 2009

heaven

Jeg går til kontrol og libr scannet og har altid mange cyster på en gang og de sidder på min æggestok og det gør simpelthen så ondt, og mht min graviditet kan jeg forholdrsvis "nem" blive  gravid men har derimod rigtig svært at holde på fosteret hvilket har resulteret i at jeg har aborteret mange gange!

hey du

Må jeg lige spørge om du stadig har dine æggeledere?? Jeg har nemlig fået at vide at hvis de ikke er gode, indeholder de noget væske som "skyller" graviditeten ud.....Nogle får også snørret deres livmoderhals sammen ret tidligt i graviditeten??

Jeg har også selv endo - på 12 år.... er opereret af Axel Forman, hvor han fjernede mine æggeledere, og ved forsøget efter blev jeg gravid med Lasse.... De (æggelederne selvfølgelig, hehe) var enormt dårlige, og han kunne godt forstå jeg ikke var blevet gravid i de andre forsøg.....

Bare en tanke... skriv endelig, hvis det er ........

Jannie

Anmeld

27. september 2009

Pige2009

min søster har lige fået afvide hun har det hun ku godt tænke sig og vide mere om den,

Hvor er det bare træls for hende, især når hun har et så brændende ønske om at få børn Føler virkelig med jer. Har du prøvet at søge på google også? Der er garanteret en masse info at hente.

Hilsen Linda

Anmeld

28. september 2009

starsofheaven

heaven skriver:

hey du

Må jeg lige spørge om du stadig har dine æggeledere?? Jeg har nemlig fået at vide at hvis de ikke er gode, indeholder de noget væske som "skyller" graviditeten ud.....Nogle får også snørret deres livmoderhals sammen ret tidligt i graviditeten??

Jeg har også selv endo - på 12 år.... er opereret af Axel Forman, hvor han fjernede mine æggeledere, og ved forsøget efter blev jeg gravid med Lasse.... De (æggelederne selvfølgelig, hehe) var enormt dårlige, og han kunne godt forstå jeg ikke var blevet gravid i de andre forsøg.....

Bare en tanke... skriv endelig, hvis det er ........

Jannie

hejsa, nej jeg har ikke fået fjernet noget. mine cyster sidder på min æggestok. og sidste scanning viste jeg havde 7 siddende, men lægerne siger de ik kan gøre noget og jeg må vente på de springer af sig selv, og har tit meget kraftige smerter, det sku ik sjovt. men spørg bare hvis der er mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.