endometriose??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej. er der nogle der kender den sygdom eller der har den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

ønskebørn74

T24/10-09 skriver:

hej. er der nogle der kender den sygdom eller der har den?

Jeg kender til den... Har 2 venninder der har det.. Puha hvor har de det indimellem hårdt!!!

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ønskebarn74 skriver:

Jeg kender til den... Har 2 venninder der har det.. Puha hvor har de det indimellem hårdt!!!

min søster har lige fået afvide hun har det hun ku godt tænke sig og vide mere om den,

Anmeld

27. september 2009

oo

jeg ved at majastina inde på navlestrengen har den og hun er idag gravid i første behandlingsforsøg. jeg er sikker på du gerne må skrive til hende privat

selv har jeg den ikke, men er også i behandling for barnløshed. jeg tror nok, at sygdommen betyder at du blandt andet ikke kan få børn på naturlig vis, hvilket må være et hårdt slag for din søster!

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

jeg ved at majastina inde på navlestrengen har den og hun er idag gravid i første behandlingsforsøg. jeg er sikker på du gerne må skrive til hende privat

selv har jeg den ikke, men er også i behandling for barnløshed. jeg tror nok, at sygdommen betyder at du blandt andet ikke kan få børn på naturlig vis, hvilket må være et hårdt slag for din søster!

nej hun ved godt hun ikk kan få børn. hun bryd også sammen på sygehuset da hun fik det afvide! men hun kender ikk så meget til den

Anmeld

27. september 2009

ønskebørn74

T24/10-09 skriver:

min søster har lige fået afvide hun har det hun ku godt tænke sig og vide mere om den,

Her er linket til foreningen af og for kvinder der har det...

http://www.endo.dk/Default.aspx

Jeg ved mine venninder er glade for siden.

Anmeld

27. september 2009

oo

T24/10-09 skriver:

nej hun ved godt hun ikk kan få børn. hun bryd også sammen på sygehuset da hun fik det afvide! men hun kender ikk så meget til den

puha, det kan jeg godt forstå! nu kom jeg lige i tanker om, at det jo var din søster der meget gerne ville have børn og som for lidt tid siden blev undersøgt ved kikkertundersøgelse, er det ikke rigtigt?
nej, hvor er det trist altså!!

men som majastinas historie vidner om, så KAN det godt lade sig gøre - og endda hurtigt - med den rette hjælp!

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

puha, det kan jeg godt forstå! nu kom jeg lige i tanker om, at det jo var din søster der meget gerne ville have børn og som for lidt tid siden blev undersøgt ved kikkertundersøgelse, er det ikke rigtigt?
nej, hvor er det trist altså!!

men som majastinas historie vidner om, så KAN det godt lade sig gøre - og endda hurtigt - med den rette hjælp!

ja det er hende og hun har fået skært en masse væv  væk osv og nu får hun 3 månder til og blive gravid.. ellers skal hun på p-piller og så homon piller oven i , og det skal hun i et helt år. fordi hun må ikk ha mens. det gør det være. den besked fik hun

Anmeld

27. september 2009

oo

T24/10-09 skriver:

ja det er hende og hun har fået skært en masse væv  væk osv og nu får hun 3 månder til og blive gravid.. ellers skal hun på p-piller og så homon piller oven i , og det skal hun i et helt år. fordi hun må ikk ha mens. det gør det være. den besked fik hun

øv, deadlines er aldrig gode i den her forbindelse!!!

jeg vil krydse rigtig meget fingre for, at hun blir gravid indenfor de 3 måneder

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

øv, deadlines er aldrig gode i den her forbindelse!!!

jeg vil krydse rigtig meget fingre for, at hun blir gravid indenfor de 3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.