Blufærdighedskrænkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2016

Anonym

Jeg så også debatten og har tænkt meget over det. Hos os render vi nøgne rundt og bader for åben dør. Når jeg er i bad sidder typisk mit ene bonusbarn på potte og en børster tænder og nogen kommer og spørger mig om et eller andet. Toilettet prøver jeg at få i fred, det lykkes ofte ikke, så tisser for det meste bare med åben dør. Jeg går med børnene i brusekabinen for at de får vasket håret grundigt og derefter går jeg ud så kan de selv klare kropsvasken. Jeg låser sjældent døren. Kun hvis der er gæster og børnene skal i bad, så beder de selv om at døren bliver låst.

Jeg havde nok bedt den lille om lige at vente udenfor døren, hvis jeg skulle på toilettet og der var gæster i huset. Ville ikke tage ham med ind og låse døren.. Min kæreste går også på toilettet med åben dør over for mit barn og bader selvfølgelig nøgen. Han kan også gå nøgen ud i køkkenet på vej i bad. Jeg har ingen problem med det.. Ville heller ikke have problem med hvis bedstefar eller svoger gjorde det samme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

karivinc

Jeg vil give hende ret i, at det er en smule mærkeligt at tage en andens barn med ud på toiettet og låse døren, når de ikke er i familie med hinanden. Det ville jeg heller ikke selv bryde mig om.

Anmeld Citér

29. maj 2016

RGN

Profilbillede for RGN
karivinc skriver:

Jeg vil give hende ret i, at det er en smule mærkeligt at tage en andens barn med ud på toiettet og låse døren, når de ikke er i familie med hinanden. Det ville jeg heller ikke selv bryde mig om.

Jeg tænker, at han nok har låst døren, fordi han ikke havde lyst til at en anden voksen kom ind, i mens han var på toilettet, hvor imod det ikke var grænseoverskridende, at et barn så ham i den situation.

Anmeld Citér

29. maj 2016

karivinc

RGN skriver:

Jeg tænker, at han nok har låst døren, fordi han ikke havde lyst til at en anden voksen kom ind, i mens han var på toilettet, hvor imod det ikke var grænseoverskridende, at et barn så ham i den situation.

Det har du nok ret i, men derfor synes jeg stadig ikke, at man bør låse sig inde på et toilet med et barn, som ikke er ens familiemedlem.

Anmeld Citér

29. maj 2016

K&S

karivinc skriver:

Det har du nok ret i, men derfor synes jeg stadig ikke, at man bør låse sig inde på et toilet med et barn, som ikke er ens familiemedlem.

De er vel i familie, blot ikke biologisk, da det drejer sig om søsterens mand :-) 

Anmeld Citér

29. maj 2016

karivinc

De er vel i familie, blot ikke biologisk, da det drejer sig om søsterens mand :-) 

Det drejer sig om søsterens kæreste, så han kan ikke rigtig betegnes som et familiemedlem efter min mening 

Anmeld Citér

29. maj 2016

K&S

karivinc skriver:

Det drejer sig om søsterens kæreste, så han kan ikke rigtig betegnes som et familiemedlem efter min mening 

Okay, vi er så bare ikke enige :-)

Anmeld Citér

29. maj 2016

karivinc

K&S skriver:

Okay, vi er så bare ikke enige :-)

Tydeligvis ikke 

Anmeld Citér

29. maj 2016

MomInTheMaking

loop skriver:

Jeg synes IKKE det er i orden at gengive andre menneskers indlæg i direkte form. 

Hvorfor dog ikke? Det er et åbent forum som ALLE kan gå ind og finde, hvad er det store problem i at gengive det for at vise hvad det er man snakker om?

Anmeld Citér

29. maj 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Har du overvejet at skrive i den tråd hun har oprettet i stedet for at hun bliver angrebet et sted hvor hun ikke har mulighed for at forsvare sig?

Forstår ikke hvor det er du ser et angreb? Hun vil bare gerne vide om den reaktion den anden kvinde har er den gængse for alle os andre?

Hun er jo netop ikke ude på at angribe den pågældende, men lufter sin mening, hvilket hun er fuldt ud i sin ret til og vil gerne have en debat op og køre om hvad andre synes er ok opførsel omkring nøgenhed og børn/andres børn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.