Altså, enten er man oprigtigt skrækslagen ved tanken om, at ens barn er blevet udsat for en krænkelse, og så reagerer man vel ved straks at konfrontere svoger med sin frygt - eller også tænker man for meget over tingene og "dyrker" sin mistro ved at lufte emnet i en debatgruppe. Hvis hun reelt mener, der er sket noget grænseoverskridende, så er hun i mine øjne "lusket" ved ikke at sige noget, men i stedet søge bekræftelse i, at det er forkert opførsel af svogeren, blandt fremmede på et debatforum.
Svoger lyder umiddelbart som et menneske, der tager afslappet og naturligt på nøgenhed osv., og når man lader andre passe sit barn flere gange ugentlig, er der da ikke noget underligt ved, at de selvsamme "barnepiger" får en vis tilknytning til og naturlighed over for barnet. Hvis hun er så optaget af, at barn og svoger ikke er biologisk beslægtede, og at dét gør hans adfærd fordækt, så må hun finde et andet pasningstilbud.
Jeg ville blive så såret og stiktosset, hvis jeg var søster eller svoger og vidste, hun havde sådanne tanker.
Anmeld
Citér