Faldt fra sofaen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg tænker ikke du skal være bekymret Det er en slem forskrækkelse, men der er ikke mere du kan gøre herfra. 

Virkelig en slem forskrækkelse, troede vitterligt ikke det kunne gå så stærkt og tænker nu at selvfølgelig kan det det, han ligger og sparker med Arme og ben derud af. Men har lært af min fejl, forskrækkelsen aftager nok imorgen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Ønskebarnet2014 skriver:

Kan godt huske følelsen, her er det også sket, og jeg havde det så forfærdeligt, hun lå også og sov svøbet ind på sofaen, og ville lige hente et glas vand, også høre jeg det, det var skrækkeligt, her var hun også nem at trøste og fejler bestemt intet idag.

Så op med hovedet og giv ham en masse kysser, du er stadig en god mor selvom det her sket.

Rigtig god aften til jer

Det er bare så øv det skulke ske, tør næsten ikke engang at sove efter det er sket 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det der lige af sket måtte bare ikke ske  min søn på 1 måned gled ned fra sofaen jeg havde lige lagt ham for at hente et glas vand og jeg hører et dunk og løber ind i stuen og tager ham op han skriger selvfølgelig helt vildt men er hurtig at trøste men jeg har der så vildt dårligt over det m, er der noget jeg bør gøre ?? 

Ro på søde du. Babyer holder til mere end man tror. 

Min søn drattede ned fra min seng for er par måneder siden. Dunk direkte ned på knolden. Men der skete heller ikke noget. 

Man får et mega chok og bliver selv så ked af det. 

Slap helt af. Babyer er så gummiagtige endnu og der skal rigtig meget til før det gør skade. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

God-mor

Det er sket for rigtig mange, og lad være med at dunke dig selv mere oveni hovedet, sket er sket og det kan altså ske for alle. For mig skete det også, jeg var faldet i søvn med min datter på få uger på sofaen, og hun gled ned på gulvet midt om natten og gav et kæmpe skrig fra sig. Hun var nem at trøste, men jeg græd resten af natten og morgenen med, fordi jeg følte mig som jordens værste mor! Snakkede med min sp om det og hun gjorde det meget klart, at MANGE havde været ude for noget lignende med at børnene triller ned et sted fra, og at jeg skulle stoppe med at bebrejde mig selv. Man lære af det, og det sker nok ikke igen. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

God-mor

Sedigfor skriver:

Jeg dunkende dig så hellere ikke oveni hovedet. Jeg skrev at der var en ting som var mærkelig og det var at du ikke har fået afvide man ikke gør det, altså på sygehuset, sundhedsplejerske osv..

Det fik jeg da heller ikke at vide. Tror ikke det er normal procedure at få det fortalt 10-20 gange eller hvor mange gange du nu havde fået det fortalt. De går vel udfra man bruger sin sunde fornuft, og så tror jeg altså de fleste mødre har prøvet at rende to sek. mens baby sov evt på sofaen, for at hente vand, gå på toilet eller lign. Det gjorde jeg da også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.