Faldt fra sofaen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

modesty

MissTas skriver:

Tror under alle omstændighederne at jeg ville kontakte en læge.. Når de er så små er deres kranier og hoveder skrøbelige.. Bare for din sikkerheds skyld så du har dit på det rene hvis der senere hen skulle ske noget.. 

Det er faktisk modsat. Når de er så små er kraniet stadig blødt og kan derfor holde til en del.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er sket for de fleste forældre på et eller andet tidspunkt. Og det sker der altså ingenting ved. 

Håber ihverfald han er ok 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Min dreng lå svøbet ind i tæppe  på sofaen ig lå langt inde så følte det var ok lige gå ud hente et glas vand hurtigt, er godt klar over man ikke skal efterlade en baby på puslebord osv og det gør jeg heller ikke normalt.   Og vi snakker måske om 20 sekunder jeg var væk så da han gled ned og ja det fortæller mig hvor hurtig det kan gå og jeg efterlader ham helt klart aldrig igen ! Sorry hvis du kun skal dunke mig oveni hoved så lad vær med komme med flere kommentarer søgte trøst og ikke piskeslag over noget jeg godt er klar over slet ikke er snart 

Jeg dunkende dig så hellere ikke oveni hovedet. Jeg skrev at der var en ting som var mærkelig og det var at du ikke har fået afvide man ikke gør det, altså på sygehuset, sundhedsplejerske osv..

Anmeld Citér

10. maj 2016

Ønskebarnet2014

Kan godt huske følelsen, her er det også sket, og jeg havde det så forfærdeligt, hun lå også og sov svøbet ind på sofaen, og ville lige hente et glas vand, også høre jeg det, det var skrækkeligt, her var hun også nem at trøste og fejler bestemt intet idag.

Så op med hovedet og giv ham en masse kysser, du er stadig en god mor selvom det her sket.

Rigtig god aften til jer

Anmeld Citér

10. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det der lige af sket måtte bare ikke ske  min søn på 1 måned gled ned fra sofaen jeg havde lige lagt ham for at hente et glas vand og jeg hører et dunk og løber ind i stuen og tager ham op han skriger selvfølgelig helt vildt men er hurtig at trøste men jeg har der så vildt dårligt over det m, er der noget jeg bør gøre ?? 

Når du nu du har givet vægtlægen en kald og fået at vide at det lyder ufarligt, så skal du pakke den dårlige samvittighed væk. Baby'er er heldigvis bygget til at overleve nybagte forældre, så de kan egentlig tåle mere end man lige tror. 
Min datter er både trillet ned fra sofa, puslebord og min seng da hun var yngre (forskellige aldre for hvert fald) og hun har højest fået et lille mærke men har ellers været fuldstændig skadefri. Ikke fordi jeg og hendes far har været/er sløsede forældre, men altså uheld sker. 

Slå koldt vand i blodet og tag den helt med ro

Anmeld Citér

10. maj 2016

Tiggi

Tror nu også du kan tage det rimelig roligt når nu han ikke er ked mere Min datter har også været faldet ud af vores seng, og kan virkelig gå hurtigt. Hun var vel 6-8 mdr, og sad midt i dobbeltsengen og legede med noget legetøj. Jeg sad i fodenden og lagde noget af hendes tøj sammen og pludselig var hun i fuld fart på tværs og på hoved ud over kanten (greb hende halvt i kjolen, og hun ramte et skumgulv, men ved jo ikke hvor meget hun egentlig ramte) 

Hun var også ked, men vidst mest over min reaktion hvor jeg blev chokereret. Jeg tror det er noget lignende med din søn .

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Håber ihverfald han er ok 

Jeg har også prøvet det, og blev selv ufattelig ked af det og nervøs. Hun græd som en stukket gris, og det er faktisk et godt tegn Hold evt øje med om dit barn kaster op eller virker anderledes. Ellers kan du kontakte din sundhedsplejerske i morgen og bede om en ekstra besøg  

til dig, det fortjener du

Anmeld Citér

10. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Sedigfor skriver:

Jeg dunkende dig så hellere ikke oveni hovedet. Jeg skrev at der var en ting som var mærkelig og det var at du ikke har fået afvide man ikke gør det, altså på sygehuset, sundhedsplejerske osv..

Det er nok en vurderingssag. 

Hvis det sundhedsfaglige personale vurderer, at de skal sige det til dig 20 gange, så er det nok fordi de har en bekymring. 

Det er almen viden, og det er nok blevet nævnt for min mand og jeg én enkelt gang ifm. Lægebesøg, men bestemt ikke 20 gange.

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg har også prøvet det, og blev selv ufattelig ked af det og nervøs. Hun græd som en stukket gris, og det er faktisk et godt tegn Hold evt øje med om dit barn kaster op eller virker anderledes. Ellers kan du kontakte din sundhedsplejerske i morgen og bede om en ekstra besøg  

til dig, det fortjener du

Han har både spist og smilede så tænker lidt hvis der var noget vil han have kastet op nu og været utilpas ? Lige nu sover han har han gjort 2 timer nu..

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Han har både spist og smilede så tænker lidt hvis der var noget vil han have kastet op nu og været utilpas ? Lige nu sover han har han gjort 2 timer nu..

Jeg tænker ikke du skal være bekymret Det er en slem forskrækkelse, men der er ikke mere du kan gøre herfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.