Faldt fra sofaen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
24 svar
34 synes godt om
10. maj 2016

Anonym trådstarter

Det der lige af sket måtte bare ikke ske  min søn på 1 måned gled ned fra sofaen jeg havde lige lagt ham for at hente et glas vand og jeg hører et dunk og løber ind i stuen og tager ham op han skriger selvfølgelig helt vildt men er hurtig at trøste men jeg har der så vildt dårligt over det m, er der noget jeg bør gøre ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Det der lige af sket måtte bare ikke ske  min søn på 1 måned gled ned fra sofaen jeg havde lige lagt ham for at hente et glas vand og jeg hører et dunk og løber ind i stuen og tager ham op han skriger selvfølgelig helt vildt men er hurtig at trøste men jeg har der så vildt dårligt over det m, er der noget jeg bør gøre ?? 

Tror under alle omstændighederne at jeg ville kontakte en læge.. Når de er så små er deres kranier og hoveder skrøbelige.. Bare for din sikkerheds skyld så du har dit på det rene hvis der senere hen skulle ske noget.. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Tror under alle omstændighederne at jeg ville kontakte en læge.. Når de er så små er deres kranier og hoveder skrøbelige.. Bare for din sikkerheds skyld så du har dit på det rene hvis der senere hen skulle ske noget.. 

Har ringet til lægevagten men hun sagde så længe han var nem at trøste skulle jeg ikke være urolig  har det så dårligt med mig selv lige nu. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Babilooo

Selv om de er små kan de rulle. Efterlad aldrig på sofa eller på pusleplads uden opsyn. Men det ved du jo sikkert nu. 

Jeg tror ikke der er sket noget hvis han var nem at trøste. Netop babyers gummiagtige knogler gør at de ikke let brækker noget. Mn hvis du er i tvivl så kontakt 1813

Anmeld Citér

10. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Har ringet til lægevagten men hun sagde så længe han var nem at trøste skulle jeg ikke være urolig  har det så dårligt med mig selv lige nu. 

Okay, men fint du lige har givet dem et kald.. Vær opmærksom på om der er pupil differens, om han kaster op eller virker irritabel .. Ellers skal det nok gå, krammer herfra 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Selv om de er små kan de rulle. Efterlad aldrig på sofa eller på pusleplads uden opsyn. Men det ved du jo sikkert nu. 

Jeg tror ikke der er sket noget hvis han var nem at trøste. Netop babyers gummiagtige knogler gør at de ikke let brækker noget. Mn hvis du er i tvivl så kontakt 1813

Er godt klar over nu man ikke skal efterlade sin baby der nu men man lærer af sine fejl og har lært af den her nu..

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Okay, men fint du lige har givet dem et kald.. Vær opmærksom på om der er pupil differens, om han kaster op eller virker irritabel .. Ellers skal det nok gå, krammer herfra 

Lige nu sover han i mine arme, og græder ikke.  håber sådan han ikke er kommet til skade 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sedigfor

Du skal slet ikke føle dig dårligt tilpas. Men en ting jeg synes er mærkelig, det er at du ikke har fået af vide man ikke efterlader en baby uden opsyn . Jeg fik det af vide mindst tyve gange på sygehuset bare på fødestuen da jeg havde født. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Du skal slet ikke føle dig dårligt tilpas. Men en ting jeg synes er mærkelig, det er at du ikke har fået af vide man ikke efterlader en baby uden opsyn . Jeg fik det af vide mindst tyve gange på sygehuset bare på fødestuen da jeg havde født. 

Min dreng lå svøbet ind i tæppe  på sofaen ig lå langt inde så følte det var ok lige gå ud hente et glas vand hurtigt, er godt klar over man ikke skal efterlade en baby på puslebord osv og det gør jeg heller ikke normalt.   Og vi snakker måske om 20 sekunder jeg var væk så da han gled ned og ja det fortæller mig hvor hurtig det kan gå og jeg efterlader ham helt klart aldrig igen ! Sorry hvis du kun skal dunke mig oveni hoved så lad vær med komme med flere kommentarer søgte trøst og ikke piskeslag over noget jeg godt er klar over slet ikke er snart 

Anmeld Citér

10. maj 2016

modesty

Det er sket for de fleste forældre på et eller andet tidspunkt. Og det sker der altså ingenting ved. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.