Det er langt mere almindeligt end hvad godt er, sundhedsfagligt personale er ikke informeret nok om at det er en uønsket bivirkning som er erstatnings berettiget.
Jeg er ked af at sige det, men jeg er 99,9% sikker på din søn har aluminiumsallergi forårsaget af børnevaccinationsprogrammet.
Jeg er selv medlem af gruppen på facebook for forældre med børn der har denne vaccine skade, de kan hjælpe og vejlede i forhold til hvad du kan gøre og rpde dig til alternativer i forhold til produkter uden aluminium. vil lige sige at de er neutrale hvad angår yderligere vaccine, så der er ikke nogen der vil få dig til at undlade at vaccinere igen eller vil flå dig levende hvis du udskyder eller undlader vaccinen i fremtiden. gruppen hedder B.A.V. Børn og Voksne med Aluminiumsallergi som Vaccinationsskade
Jeg vil råde dig til at få en henvisning til en hudlæge, som ved hvad det er for en allergi så du kan få ham testet.
Søg erstatning for hans gener, vi fik knap 30.000kr i erstatning til vores dreng!
Jo flere der indberetter denne uønskede bivirkning, jo bedre....
Vores søn er 5 år i næste måned, han kæmper stadig med knuden i låret, som hedder et granulom. Den kan variere meget i størrelse, men han kløer i den til dagligt og til tider til blods.
Har du brug for mere hjælp er du velkommen til at kontakte mig igen, jeg hjælper også gerne over telefonen, det er meget at sætte sig ind i.
Omg. Jeg har lige fået en øjenåbner 
Mens jeg læste din (og en andens lignende) besked, var min første tanke, at jeg blev spurgt af lægen, om min søn har gener ifm. knuden, om han klør sig, hvortil jeg svarede nej.
Men så kom jeg til at tænke på (mens jeg læste dit indlæg) at han på enten højre el venstre ben kradser sig så meget, at der er kommet et sår. Det kan ikke hele, da han kradser igen og igen. Det er omkring området, hvor knuden er. Jeg er dog lidt usikker på om det er det "rigtige" ben.
Det må jeg tjekke imorgen tidligt.
Tusind tak for dit indlæg. Det har godt nok åbnet mine øjne.
Kan godt være at det slet ikke er det, men det burde undersøges.