Planlagt kejsersnit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
19 svar
1 synes godt om
3. maj 2016

MissTas

Hej piger 

jer der har født ved planlagt kejsersnit vil i fortælle lidt om jeres oplevelse og erfaringer med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MissTas skriver:

Hej piger 

jer der har født ved planlagt kejsersnit vil i fortælle lidt om jeres oplevelse og erfaringer med det? 

Hej  

Her er min beretning :  https://www.baby.dk/debat/246207pi1/kejsersnit/mit-planlagte-kejsersnit.aspx

Du er velkommen til at spørge, hvis der er andre ting du vil vide

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej  

Her er min beretning :  https://www.baby.dk/debat/246207pi1/kejsersnit/mit-planlagte-kejsersnit.aspx

Tak  den vil jeg læse  

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Hej  

Lyder som en god oplevelse håber min oplevelse med det blir lige så positiv. Er ikke bange for det som sådan, men bare mere uvisheden der skræmmer mig 

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas skriver:

Lyder som en god oplevelse håber min oplevelse med det blir lige så positiv. Er ikke bange for det som sådan, men bare mere uvisheden der skræmmer mig 

Det var det virkelig også. 

Jeg var meget ked af det i starten. For jeg ønskede inderligt at føde selv. Men der var flere på sygehuset der frarådede mig det. Så det går man jo ikke imod.  

Jeg tror alle er bange for uvishedwn. Og man er virkelig nervøs. Men kender jo ikke til det. 

Men jeg er virkelig positiv overrasket. Det var bare så søde. Og når først man kommer ind går det virkelig hurtig.  

Smerterne kan man faktisk ikke huske efterfølgende.  

En ting vil jeg dog nævne. 

Jeg var ikke klar til hende da jeg skulle holde hende. Det hele var gået for hurtig til at  min krop kunne følge med. Men det pressede mig til det. Og det er jeg glad for i dag

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Det var det virkelig også. 

Jeg var meget ked af det i starten. For jeg ønskede inderligt at føde selv. Men der var flere på sygehuset der frarådede mig det. Så det går man jo ikke imod.  

Jeg tror alle er bange for uvishedwn. Og man er virkelig nervøs. Men kender jo ikke til det. 

Men jeg er virkelig positiv overrasket. Det var bare så søde. Og når først man kommer ind går det virkelig hurtig.  

Smerterne kan man faktisk ikke huske efterfølgende.  

En ting vil jeg dog nævne. 

Jeg var ikke klar til hende da jeg skulle holde hende. Det hele var gået for hurtig til at  min krop kunne følge med. Men det pressede mig til det. Og det er jeg glad for i dag

Kan jeg sagtens forstå hvis man havde sat sig op efter at føde normalt. Havde dog normal fødsel med min den første, så heldigvis har jeg prøvet det 

køre barnet med på opvågning når det er?

Anmeld Citér

3. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MissTas skriver:

Hej piger 

Jeg har fået to planlagte ks.

Jeg ved det sidste skulle vi møde på fødegangen kl 8.00

Vi blev vist en stue og fik besked om hvornår vi kunne forvente at komme til. Vi har nr 3 den dag. Jeg har sidst så jeg havde fået et pks og aks så derfor vil mig tage længere tid pga sammenvoksninger.

Men ca 10.30 blev vi venter. Fik lagt bedøvelse osv.

Det er en super god stemning og vi fik en hyggelig snak med den læge som overvåger mig.

Ca 11.30 er vores datter født. Fik tilbudt hud mod hud. Valgte det delvist da jeg ikke selv ønskede at se hvordan de tog vores datter ud. Så sygeplejersken var hende om i mine arme. Imens jeg blev syet snakkede vi om hendes navn.

Ca 17 har jeg ude af sengen og gå rundt på barselsgangen. Dagen efter kl 10 tog jeg hjem.

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

hannetheis skriver:

Jeg har fået to planlagte ks.

Jeg ved det sidste skulle vi møde på fødegangen kl 8.00

Vi blev vist en stue og fik besked om hvornår vi kunne forvente at komme til. Vi har nr 3 den dag. Jeg har sidst så jeg havde fået et pks og aks så derfor vil mig tage længere tid pga sammenvoksninger.

Men ca 10.30 blev vi venter. Fik lagt bedøvelse osv.

Det er en super god stemning og vi fik en hyggelig snak med den læge som overvåger mig.

Ca 11.30 er vores datter født. Fik tilbudt hud mod hud. Valgte det delvist da jeg ikke selv ønskede at se hvordan de tog vores datter ud. Så sygeplejersken var hende om i mine arme. Imens jeg blev syet snakkede vi om hendes navn.

Ca 17 har jeg ude af sengen og gå rundt på barselsgangen. Dagen efter kl 10 tog jeg hjem.

Lyder også som et godt forløb i havde! Specielt når du kom hjem dagen efter. Håber jeg virkelig også at vi får lov til  gider ikke være på sygehuset mere end højst nødvendigt. 

Tak fordi du delte din oplevelse omkring det

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas skriver:

Kan jeg sagtens forstå hvis man havde sat sig op efter at føde normalt. Havde dog normal fødsel med min den første, så heldigvis har jeg prøvet det 

køre barnet med på opvågning når det er?

Ja det må være dejligt.

Ja. Jeg havde hende bare på mit bryst. Men der er også en seng til barnet

men helt ærligt så  har man bare brug for at have dem hos sig. Ved ikke om det føles anderledes når man har født naturligt?!

Anmeld Citér

3. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MissTas skriver:

Lyder også som et godt forløb i havde! Specielt når du kom hjem dagen efter. Håber jeg virkelig også at vi får lov til  gider ikke være på sygehuset mere end højst nødvendigt. 

Tak fordi du delte din oplevelse omkring det

Normalt er man hjemme efter 2 dage.

Jeg fik lov til at tage hjem dagen efter fordi jeg havde prøvet det før.

Hvis du selv kan vælge vil jeg anbefale at blive syet. Clips kan god genere til de er blevet fjernet. Men begge dele heler lige pænt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.