Planlagt kejsersnit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2016

MissTas

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Ja det må være dejligt.

Ja. Jeg havde hende bare på mit bryst. Men der er også en seng til barnet

men helt ærligt så  har man bare brug for at have dem hos sig. Ved ikke om det føles anderledes når man har født naturligt?!

Havde nemlig frygtet at man bare lå alene på opvågning og at far og baby så skulle på barselsgangen.. For i mit hoved har man da allermest lyst til at være sammen med dem med det samme så dejligt at hører at både baby og far kommer med på opvågning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

MissTas

hannetheis skriver:

Normalt er man hjemme efter 2 dage.

Jeg fik lov til at tage hjem dagen efter fordi jeg havde prøvet det før.

Hvis du selv kan vælge vil jeg anbefale at blive syet. Clips kan god genere til de er blevet fjernet. Men begge dele heler lige pænt.

Har godt hørt at de clips er vanvittig generende.. Men kan man selv vælge? Troede faktisk de altid brugte clips til det nu til dags 

Anmeld Citér

4. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MissTas skriver:

Har godt hørt at de clips er vanvittig generende.. Men kan man selv vælge? Troede faktisk de altid brugte clips til det nu til dags 

Nu var jeg fået 3. Det første brugte de den ikke så blev syet. 

Anden gang fik jeg clips. Og generedehelt vildt.

Tredje gang sagde jeg at se skulle du. Og det blev jeg.

Nogle steder må man selv vælge andre bruger de kun clips.

Spørg på stedet.

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas

hannetheis skriver:

Nu var jeg fået 3. Det første brugte de den ikke så blev syet. 

Anden gang fik jeg clips. Og generedehelt vildt.

Tredje gang sagde jeg at se skulle du. Og det blev jeg.

Nogle steder må man selv vælge andre bruger de kun clips.

Spørg på stedet.

Det vil jeg klart hører efter .. Og dine ar er blevet lige pæne om det er syet eller med clips?  

Anmeld Citér

4. maj 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MissTas skriver:

Havde nemlig frygtet at man bare lå alene på opvågning og at far og baby så skulle på barselsgangen.. For i mit hoved har man da allermest lyst til at være sammen med dem med det samme så dejligt at hører at både baby og far kommer med på opvågning 

Altså både barn og far var med på opvågning hos mig. Men det meget kort man er på opvågning  

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas skriver:

ved mig generede clipsene overhovedet ikke før 1-2 dage før de skulle ud. Så tror det er forskelligt

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Altså både barn og far var med på opvågning hos mig. Men det meget kort man er på opvågning  

Okay regnede heller ikke med at skulle være der så længe.. Får man lagt blærekateter? Nok det jeg frygter mest

det med clipsene er nok individuelt ja, men har hørt en del efterhånden der synes de we voldsomt generende

Anmeld Citér

4. maj 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

ja men får lagt kateter.. men de to gange jeg har fået kejsersnit er det blevet lagt efter spinalbedøvelsen så man mærker det overhovedet ikke.. jeg frygtede den nemlig også ret meget

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas skriver:

Okay regnede heller ikke med at skulle være der så længe.. Får man lagt blærekateter? Nok det jeg frygter mest

det med clipsene er nok individuelt ja, men har hørt en del efterhånden der synes de we voldsomt generende

Jeg tror vi var der 1 - 2 timer.

Det gør man. Man kan jo ikke stå med det samme. Og derfor heller ikke komme på wc. 

Den bliver lagt i mens du er på operationsstuen. Så det mærker du ikke. Jeg fik den ud før alt følelse var tilbage. Så det mærkede jeg heller ikke

Okay. Jeg syntes mit ar er meget pænt. Dog lavede de en fejl da de clipsede det sammen. Så det er groet lidt forkert sammen  

Og man kan se prikkerne fra hvor clipsene har været i. Men tænker det er de samme når man bliver syet. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MissTas skriver:

Det vil jeg klart hører efter .. Og dine ar er blevet lige pæne om det er syet eller med clips?  

Ja det vil jeg sige.

Syntes jeg har et pænt af på trods af 3 ks.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.