hvad sætter fødslen i gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

FrkT

Jeg har også ofte hørt den med at gå op og ned af en masse trapper....

Så har jeg hørt at det skulle hjælpe at spise en ordentlig portion svesker, fordi man så får tømt maven om din krop så skulle kunne koncentrere sig om at få gang i fødslen - aner dog ikke om det er rigtigt? Syntes bare den var lidt skæg, da min veninde fortalte mig at det var hvad hun var blevet fortalt!

Har også hørt man skal lægge sig ned på ryggen på toppen af en lille bakke og så trille ned og så gøre det igen flere gange?

Det er egentlig lidt skægt hvor mange underlige og sjove tricks der findes til at få fødslen igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Misjelle

kiroo skriver:

kunne være jeg alligevel skulle gå i gang med den store rengørings dag..

om ikke andet, så har du da et dejligt rent hjem

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Misjelle skriver:

om ikke andet, så har du da et dejligt rent hjem

har bare to rode hoveder her hjemme der ikke kan forstå at jeg ikke gider bukke mig ned hele tiden, rengøringen gider jeg godt det er oprydningen inden jeg ikke gider..

Anmeld

29. september 2009

mariamiss6

Misjelle skriver:

hmmm så er der måske noget om det ... du skal bare ikke sige det til min svigermor .

Hehe... Ja men da jeg skulle have nummer 2 prøvede jeg samme strategi af....

Min far skulle flytte, og jeg satte mig på ALT rengøring og oprydning, samt at stille ting og sager på plads....

Jeg var virkelig hård ved mig selv, og efter 4 dage var jeg græde færdig af bækkensmerter...
Jeg har haft store problemer med bækkenløsning, og plukkeveer i begge mine graviditeter. Men det eneste jeg fik ud af at hjælpe min far (fødselsmæssigt) var at jeg ikke kunne røre mig i rigtig mange dage.

Først ca. 1 uge efter fik jeg pludselig veer, og gik i gang med at føde. Sååå 2. gang hjalp det altså åbenbart ikke, i hvert fald ikke akut...

Anmeld

29. september 2009

4kløver

Med sex har jeg hørt at man skulle ha det op til 8-10 gange før det skulle virke vis det overhovdet virker

Anmeld

29. september 2009

Nybagt mor

Har læst flere steder at hvsi man stimulerer brystvorterne 3 x 1 time dagligt, så kan det sætte fødslen igang. Nogle steder skulle jordmødrene også bruge det, hvis veerne går lidt i stå.

I så fald vil det godt nok være nix pille fra min side - det er da for grænseoverskridende...

Anmeld

29. september 2009

Berg

4kløver skriver:

Med sex har jeg hørt at man skulle ha det op til 8-10 gange før det skulle virke vis det overhovdet virker

ja, men hvad er der galt i det? he he

Anmeld

29. september 2009

4kløver

Berg skriver:

ja, men hvad er der galt i det? he he

ikke noget vis det var her var det manden der skulle laver det hele ville dø efter anden gang  

Anmeld

30. september 2009

Nanna1985

Gå på trapper, cykel en laaang tur.. dyrke sex, nuller ens brystvorter..

Har hørt MANGE MANGE ting.. Tror ikk på noget af det, andet eneste der hjælper er TÅLMODIGHED  Babyer kommer, når de er klar

Anmeld

30. september 2009

DortheSimonsen

Mit vand gik da jeg fik et chok under en gyserfilm
Værd at prøve!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.