hvad sætter fødslen i gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.925 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. september 2009

kiroo

ja hvilke råd/ammestue historier har i hørt der skulle sætte gang i fødslen, vi sad her hjemme og tale lidt om det, men hvad har i hørt...?

37+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

BinaMor

sex

at køre på bumpet grusvej

at ALT er klart derhjemme (taske, barnepige til andre børn/dyr, indkøb)

Anmeld

27. september 2009

Misjelle

Altså min JM sagde at det var skrøner og at ja man kunne sagtens fremprovokere falske veer ved at gå op af trappe, lange ture osv. ... men fødslen er ikke i gang før du kan ligge/sidde afslappet og de stadig kommer. Det er kroppen og baby der bestemmer hvornår den lille skal ud ikke os .

Min svigermor blev dog ved med at sige når jeg begyndte at få trang til at gøre rent, så ville han komme. Den aften mine veer gik i gang havde jeg skørt nok gjort hovedrent i hele huset (fordi vi skulle have et vennepar på besøg).
Ærgedde mig nu lidt at svigermor fik ret, nu hvor jeg ikke selv tror på de der historier.... men måske du kunne give rengøring et forsøg hehe .

Anmeld

29. september 2009

Berg

Sex satte min fødsel i gang, værd at overveje ikke?

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Berg skriver:

Sex satte min fødsel i gang, værd at overveje ikke?

Vi havde også sex aftenen før min fødsels gik igang Men om det var det der startede det skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Jeg har os fået afvide det er skrøner det hele...

Jeg fik afvide,
Gå op og ned af trapper...
Sex
Amerikansk olie..
Gå en tur

Tror ikke på noget af noget af det...

Anmeld

29. september 2009

kiroo

det siger alle også men hun står så langt ned at hun kan mærkes, lidt klamt, og lægen siger jeg er en femmer åben, hvad kan lige mener ved jeg ikke helt..

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Dutte84 skriver:

Jeg har os fået afvide det er skrøner det hele...

Jeg fik afvide,
Gå op og ned af trapper...
Sex
Amerikansk olie..
Gå en tur

Tror ikke på noget af noget af det...

jeg blev lokket til at cykle 8 km igår, puha... og min datter på fire ville gerne løbe på trapper med mig, hun så inge fra de unge mødre gøre det i søndags, lille søster skal bare ud nu..

Anmeld

29. september 2009

Misjelle

kiroo skriver:

det siger alle også men hun står så langt ned at hun kan mærkes, lidt klamt, og lægen siger jeg er en femmer åben, hvad kan lige mener ved jeg ikke helt..

Min søn var langt nede i flere uger før jeg fødte og ja det mærkedes ski lidt spøjst. Tror bare du har åbnet dig lidt svarende til en fem krone?... Man kan sagtens åbner sig lidt et stykke tid før fødslen.

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

jeg blev lokket til at cykle 8 km igår, puha... og min datter på fire ville gerne løbe på trapper med mig, hun så inge fra de unge mødre gøre det i søndags, lille søster skal bare ud nu..

Hold da kæft - Hvordan har du kunne cykle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.