hvad sætter fødslen i gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

MetteT

Både min veninde og jeg fik fodmassage aftenen før vi fik veer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

kiroo

Dutte84 skriver:

Hold da kæft - Hvordan har du kunne cykle...

det ved jeg ikke meningen var vi skulle 300meter ned til børnehaven og så lige ned og pumpe min cykel, men væ nej vi tg alle tre lige en tur rundt i Rødovre på 8km. også keshia på snart 5år tog turen..

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

det ved jeg ikke meningen var vi skulle 300meter ned til børnehaven og så lige ned og pumpe min cykel, men væ nej vi tg alle tre lige en tur rundt i Rødovre på 8km. også keshia på snart 5år tog turen..

Hold  da op... Flot gjort... :O)

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Dutte84 skriver:

Hold  da op... Flot gjort... :O)

var også rigtig stolt både af mig selv og af min datter..

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

var også rigtig stolt både af mig selv og af min datter..

Det kan jeg godt forstå... Hvornår har du termin ?

Anmeld

29. september 2009

mariamiss6

Misjelle skriver:

Altså min JM sagde at det var skrøner og at ja man kunne sagtens fremprovokere falske veer ved at gå op af trappe, lange ture osv. ... men fødslen er ikke i gang før du kan ligge/sidde afslappet og de stadig kommer. Det er kroppen og baby der bestemmer hvornår den lille skal ud ikke os .

Min svigermor blev dog ved med at sige når jeg begyndte at få trang til at gøre rent, så ville han komme. Den aften mine veer gik i gang havde jeg skørt nok gjort hovedrent i hele huset (fordi vi skulle have et vennepar på besøg).
Ærgedde mig nu lidt at svigermor fik ret, nu hvor jeg ikke selv tror på de der historier.... men måske du kunne give rengøring et forsøg hehe .

jeg gjorde rent 4 gange på 3 dage..... virkelig hysterisk rent, oppe, nede, over, under, foran, og bagved ALT... Og jeg fik mine første veer dagen efter den sidste rengøring.....

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Dutte84 skriver:

Det kan jeg godt forstå... Hvornår har du termin ?

jeg harfaktisk først termin d. 16 okt. men bliver sat i gang på fredag, pga. jeg har en øget risiko for blodpropper, og de mener også at jeg alligevel ville føde før, jeg mangler bare veer og at vandet går

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

jeg harfaktisk først termin d. 16 okt. men bliver sat i gang på fredag, pga. jeg har en øget risiko for blodpropper, og de mener også at jeg alligevel ville føde før, jeg mangler bare veer og at vandet går

Det bliver jo spændende... :O)

Anmeld

29. september 2009

Misjelle

mariamiss6 skriver:

jeg gjorde rent 4 gange på 3 dage..... virkelig hysterisk rent, oppe, nede, over, under, foran, og bagved ALT... Og jeg fik mine første veer dagen efter den sidste rengøring.....

hmmm så er der måske noget om det ... du skal bare ikke sige det til min svigermor .

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Misjelle skriver:

hmmm så er der måske noget om det ... du skal bare ikke sige det til min svigermor .

kunne være jeg alligevel skulle gå i gang med den store rengørings dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.