Kyssesyge - hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2016

candy08

Havde det som 19 årig og lagde syg i 2 måneder, og har afkraftet og udsultet endte med at tage 15 kg pga af mangle på mad.var på stærke smertestillende det meste af tiden. Det var det værste jeg nogen sinde havde prøvet. Der gik længe efter jeg var blevet rask før jeg kunne holde til noget pga min krop var blevet så svag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

alenemor42

Abracadabra skriver:

De retningslinjer er meget, meget forældede. 

Nå for pokker  det er også nogle år siden jeg har haft det 

Anmeld Citér

22. april 2016

Sujan

candy08 skriver:

Havde det som 19 årig og lagde syg i 2 måneder, og har afkraftet og udsultet endte med at tage 15 kg pga af mangle på mad.var på stærke smertestillende det meste af tiden. Det var det værste jeg nogen sinde havde prøvet. Der gik længe efter jeg var blevet rask før jeg kunne holde til noget pga min krop var blevet så svag. 

Puha så har jeg lang vej endnu... Har i hvert fald rigtig mange smerter! Kan slet ikke spise... Puha.. 

Men en dag er det overstået. Bare virkelig svært at se når man står i det.

Anmeld Citér

22. april 2016

sne190810

Jeg har haft kyssesyge, og havde det præcis som dig - kunne intet spise og lun drikke meget meget lidt. 

Jeg blev indlagt i en uge, og fik stærk pencilinkur i drop. Det var enormt befriende, for det virkede hurtigt på mit svælg. 

Søg en øre/næse/hals læge i stedet for alm læge, hvis det er. Det var sådan en spm sendte mig videre, bar nemlig også bare blevet sendt hjem med alm penicillin og beskeden "halsbetændelse" af egen læge i første omgang. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Sujan

sne190810 skriver:

Jeg har haft kyssesyge, og havde det præcis som dig - kunne intet spise og lun drikke meget meget lidt. 

Jeg blev indlagt i en uge, og fik stærk pencilinkur i drop. Det var enormt befriende, for det virkede hurtigt på mit svælg. 

Søg en øre/næse/hals læge i stedet for alm læge, hvis det er. Det var sådan en spm sendte mig videre, bar nemlig også bare blevet sendt hjem med alm penicillin og beskeden "halsbetændelse" af egen læge i første omgang. 

Altså jeg har fået dobbelt penicillin kur det sidste døgn... Som tabletter. Og jeg tvinger mig selv til at få væske.. Har 2 små børn så vil helst ikke indlægges.

blev du indlagt pga. Dehydrering??? 

Gik der lang tid før du var i bedring?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.