jeg ligger her og lider!!! Jeg har siden onsdag haft så ondt i halsen og er nu helt lukket til så kan kun få vand igennem!!
Jeg var til læge i dag som sagde det så rigtig grimt ud. Jeg fik at vide at det godt kunne ligne kyssesyge.!
Jeg fik dog en ret vild penicillin kur i tilfælde af at det var alm. Halsbetændelse. Jeg skulle gå hjem og spise 6 penicillin piller i dag (2 stk. 3 gange) og så igen i morgen. Derefter følge en alm. Kur i 10 dage.
Nu er jeg så bange for det slet ikke virker for er i smertehelvede. Intet er blevet bedre og jeg kan nærmest intet indtage. Jeg tvinger vand i mig!
Det er nu 3 døgn siden jeg har spist! Jeg har det virkelig elendigt. Skal være alene med yngste datter på 1,5 år i morgen.. Alle skal noget. Er virkelig bekymret for hvordan det skal gå.
Nå men fik jo at vide at hvis penicillinen ikke virkede var det højst sandsynligt kyssesyge. Nogen der har haft det? Og hvornår var i i bedring????? Trænger virkelig til at kunne se en ende på de her smerter, feberture, rysteture og at kunne spise og drikke igen!
Anmeld
Citér