Vi har xxxx , hvad har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2016

Mor1986

*Agnete* skriver:

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

vi tænker at det ikke er urealistisk . Men hvad har i andre ?

vi er 2 voksne og en spæd

Vi havde endnu mindre da vores datter blev født. Denne gang hvor lillebror kommer har vi 8500 til mad og diverse. Og til benzin mens jeg er på barsel bruger vi nok 2200 om mdr. Vi har to biler og 100 km om dagen til og fra job.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Lilott

Vi smider også en del efter gæld. Vi har 4000 til mad+diverse og er 2 voksne og 1 barn på knap 3 år 

Anmeld Citér

21. april 2016

Flødebollen

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

Vi kommer til at have 12.500, hvor børnepenge ikke er regnet med i. Dog går vi og pusler med tanken om bil nr 2, når vores Julie kommer til verden, og så ender rådighedsbeløb nok på 10.000kr

og det er med en opsparing på 1000kr i måneden. Jeg går ledig, så opsparingen skal nok blive større, senere

Anmeld Citér

21. april 2016

Spirrevip

Vi er igang med pb, vi har 10500 udbetalt, og 4500 tilbage efter udgifter. Vi ligger 2000 af dem til side, og bruger 2500 på mad og diverse til to voksne. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Valle81

Vi er to voksne, tre børn og et bonusbarn.

Vi har ca. 10.000 til rådighed om måneden -dette kun til mad og fornøjelser, resten er betalt over vores budget.

Derudover sparer vi 60.000 om året.

Anmeld Citér

21. april 2016

Sedigfor

2000 i måneden til alt, vi er et barn og en voksen. Min datter er et år.

Anmeld Citér

21. april 2016

Newsence

vi er 2 voksne, et barn på fuldtid og et barn på halvtid samt vi venter os barn til maj. Vi har ca. 4000 til mad og div pr. måned og det klarer vi os helt fint for. Vi er som regel ude og spise en gang om måneden. 

Anmeld Citér

21. april 2016

FruStolpe

*Agnete* skriver:

Vi er 2 voksne og 2 børn.  Vi har ca 10.000 til mad og diverse. 

Tænker det lyder fint med 9.000(8.000) 

Anmeld Citér

21. april 2016

Befre_willy

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Vi har 4000 kr til mad

1200 til benzin

3000-4500 til diverse

Så i alt 8200-9700 

Vi er en familie på to voksne og et barn på 2. 

Vi klare det fint og spare Ingen steder

Sådan burde godt kunne lykkedes. 

Mht til madbudgettet kan det sagtens gøres billigere. Men vi har valgt ikke at spare for meget. Det handler ofte også om man køber billigere udgaver. f.ekstra bleer. 

Vi er 6 mennesker.  4 børn og i alt har vi hvert måned 20000. Men husleje ligger på 9000 og så kommer andre udgifter. Til slut har vi 4000 til mad og diverse 

Anmeld Citér

21. april 2016

Lilotte87

Bare lige et sparetip. 

Vi handlede alene i fakta, Netto Kvickly, bageren osv. for min. 14.000 om måneden. 

Så begyndte vi at bruge nemlig.com og selvom vi gav den gas som vi plejede med gode bøffer, slik og andre lækkerier så mere end halverede vi det beløb. Vi fik leveret en gang om ugen. 

Nu er vi flyttet og skal lige i gang igen med Nemlig. Vi bruger igen 14-15000. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.