Vi har xxxx , hvad har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.783 visninger
31 svar
2 synes godt om
20. april 2016

*Agnete*

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

vi tænker at det ikke er urealistisk . Men hvad har i andre ?

vi er 2 voksne og en spæd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

*Agnete*

*Agnete* skriver:

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

Men fr januar 2018 har vi 12609,-

Anmeld Citér

20. april 2016

Soonmom

Jeg synes det lyder som ekstemt mange penge. 

Vi har 2400 til mad og diverse 

Anmeld Citér

21. april 2016

*Agnete*

Soonmom skriver:

Jeg synes det lyder som ekstemt mange penge. 

Vi har 2400 til mad og diverse 

Hvor mange er i ?

det lyder ikke af meget :/ men flot i kan :-)

Anmeld Citér

21. april 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
*Agnete* skriver:

Hej

Vi har 4000 kr til mad

1200 til benzin

3000-4500 til diverse

Så i alt 8200-9700 

Vi er en familie på to voksne og et barn på 2. 

Vi klare det fint og spare Ingen steder

Sådan burde godt kunne lykkedes. 

Mht til madbudgettet kan det sagtens gøres billigere. Men vi har valgt ikke at spare for meget. Det handler ofte også om man køber billigere udgaver. f.ekstra bleer. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Sandratoft

*Agnete* skriver:

Vi har ca 15.000 til mad og diverse, mere hvis børnepengene regnes med.

Jeg er studerende med et fritidsjob og min kæreste arbejder. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Kildebakken

*Agnete* skriver:

Vi har sat samme beløb af til en familie på 5, da vi sparrer op til en tilbygning. Vi lever absolut ikke skrabet og det kan sagtens lade sig gøre. Dog bruger vi opsparingen på rejser eller indkøb af større anskaffelser. Det kan godt vælte budgettet hvis computeren går i stykker, så jeg ville nok sætte en 2000 af til løbende opsparring:-) 

God dag 

Anmeld Citér

21. april 2016

Vik

Vi er familie på 4 ( 2 voksne 2 børn på 6 og 1 år)

vi har ca 7000,- ( til mad og diverse) når regninger og transport er betalt ( vi bruger omkring 5000,- på transport både benzin og 2x togkort). Vores budget kunne være højre, men vi ligger også ca. 5000,- til opsparing 

Anmeld Citér

21. april 2016

serinasmor

Nu har vi 12500 ca - lever godt og lægger 4000 til opsparing hver måned ... 2 voksne og en på 6 (og en på vej) 

Da hun var spæd havde vi 4-5000  ... Det var  meget stramt men lod sig gøre med madplaner osv ... 

Det kræver at du når du er på barsel ikke shopper! Eller tager på café hver uge eller udvikler dårlige vaner som at den daglige trilletur med barnevognen da lige skal forbi bageren og den gode latte to-go

- især hvis du også får flaskebarn ..  erstatning er ikke billigt og er ved lovkrav aldrig på tilbud!

Og så kræver det at du tør købe brugt tøj, højstol og alt hvad i ikke har skaffet allerede - og er ligeglad med om det er mærker  

Det kræver at de aktiviteter du render til på barsel er gratis eller så godt som  

Anmeld Citér

21. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi er to voksne og et barn på 1,5 år.

Jeg er studerende og min mand arbejder, så vi har 14.000,- tilbage, når alle regninger er betalt. Det skal gå til mad, benzin, gaver, tøj, diverse. Det er ikke medregnet BFY.

Næste år stiger beløbet med 13.000,- Det glæder vi os til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.