Vi har xxxx , hvad har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
*Agnete* skriver:

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

vi tænker at det ikke er urealistisk . Men hvad har i andre ?

vi er 2 voksne og en spæd

Jeg synes det lyder af mange penge, det er lidt mindre end hvad jeg har udbetalt

Jeg bruger 3000 kr til mad og diverse og så lidt derudover til opsparing. 1 voksen og 1 barn. Jeg lever ikke spor sparet, men med madplan bruger jeg ikke ret mange penge på mad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

tossen93

Min kæreste studere og jeg er hjemmegående på tilskud til pasning af eget barn.

Vi har 3500 til mad og diverse. Her er boligstøtte en stor del af de 3500. 

Jeg tror det handler meget om priotering. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er lidt forskelligt hvad vi har men 4000-6000 kr jeg er studerende... Så det bliver jo bedre når jeg er i job

Anmeld Citér

21. april 2016

Soonmom

*Agnete* skriver:

Hvor mange er i ?

det lyder ikke af meget :/ men flot i kan :-)

2 voksne og en baby på 9 uger  (der er på mme) 

Anmeld Citér

21. april 2016

heaven

Vi har 10.000 tilbage, de 4.000 går til mad/alt husholdning og ca 1000 på diesel...... Så det giver 5.000 til sjov og fornøjelser..... Altså vi har ikke flere 1000 kr tilbage sidst på mdr, men det går fint og vi er aldrig i minus...�� Vi er 2 voksne og et barn på 8....

Anmeld Citér

21. april 2016

gokkelok

Vi har 22000 til mad og diverse. Alle faste udgifter og transport er betalt. Vi er ved at spare sammen til en ny bolig, så det er rart der er list ekstra

Anmeld Citér

21. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Men fr januar 2018 har vi 12609,-

Det er ikke urealistisk. 

Men ligegyldigt hvor mange penge man har til rådighed, handler det jo om ens forbrug stemmer overens. 

Vi er mor, far og barn på snart 2 år. Vi har ca 15/16.000 til rådighed til mad,benzin, gaver, og alt diverse. Men synes ærligt at jeg nogle måneder ikke aner hvor de penge svinder hen. Omvendt har vi et vennepar der har næsten det samme beløb til rådighed, men de bruger knap så mange penge. 

Anmeld Citér

21. april 2016

A.n.onym.

Vi har 1500 hver til "lommepenge"

4200 til mad

900 til benzin

1500 til en buffer-konto

og sparer 9500 op til en tilbygning pr mdr., vi har hus, men med afdragsfrihed.

vi er begge i arbejde med brutto 64500 pr mdr.

Anmeld Citér

21. april 2016

Tiggi

Vi bruger omkring 5000 kr på mad, dicerse, benzin og bro (i snit er benzin/bro vel 600-800 kr) 

Nu har vi en del mere men kommer på opsparing. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Michella2

*Agnete* skriver:

Vi har været nogle fjolser for år tilbage og det gør at vi den dag Idag smider en hel del penge afsted til gæld . Derfor har vi når baby kommer til verden 9000 til mad og diverse og benzin (1000,-) 

vi tænker at det ikke er urealistisk . Men hvad har i andre ?

vi er 2 voksne og en spæd

Vi har omkring 8-9000 til benzin mad og diverse.. Det er når alt på budgettet er betalt.

Vi er 2 voksne og 2 børn. Økonomien her er da lidt stram, men vi har fint råd til uforudsete regninger osv. Dog er frisør, biografture mm sjældent da vi prioriterer pengene på praktiske ting og ikke forkælelse. 

Så jeg synes da helt bestemt at jeres rådighedsbeløb er af fin størrelse..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.