Tarm kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det skal jeg fortælle ham at du synes

men som sagt, så synes han ikke det var så frygteligt som han først troede. 

Venflon er et venekatheter. "En slange i blodåren", hvorfra man kan få medicin osv. Det fik du garanteret anlagt da du fødte. Det gjorde jeg i hvert fald

det synes jeg godt nok han er

bliver han så mere dus med det, efterhånden som han skal derop hver anden år ?

- når så der igennem kan jeg få beroligende/smertestillende, hvis jeg synes det hel hen i vejret.

- ja, jeg fik både ve-drop og væske, da jeg fødte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

det synes jeg godt nok han er

bliver han så mere dus med det, efterhånden som han skal derop hver anden år ?

- når så der igennem kan jeg få beroligende/smertestillende, hvis jeg synes det hel hen i vejret.

- ja, jeg fik både ve-drop og væske, da jeg fødte

Ja han er efterhånden helt rolig omkring det. Det er nok mest det at det foregår rektalt, slet ikke favoritstedet. Nu er han også blevet undersøgt den anden vej -oralt. Og det synes han bestemt er værre. 

Hvis du bliver tilbudt beroligende, måske i pilleform, så tag imod det. Det hjælper på at du bliver godt afslappet

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ja han er efterhånden helt rolig omkring det. Det er nok mest det at det foregår rektalt, slet ikke favoritstedet. Nu er han også blevet undersøgt den anden vej -oralt. Og det synes han bestemt er værre. 

Hvis du bliver tilbudt beroligende, måske i pilleform, så tag imod det. Det hjælper på at du bliver godt afslappet

Ja for jeg vil jo allerhelst at jeg kunne sove fra det hele

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Blev din mand utilpas under eller efter undersøgelse ? .. 

Er simpelthen SÅ bange - er så tæt på at aflyse

Anmeld Citér

27. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Blev din mand utilpas under eller efter undersøgelse ? .. 

Er simpelthen SÅ bange - er så tæt på at aflyse

Nej det blev han ikke. 

Synes det vil være rigtig ærgelig at aflyse. hellere få det overstået fødsler og lignende er 1000 gange værre

Bare du får drukket alt det der afføringsmiddel og kommer ordentlig på toilettet og alt det. Så skal det nok gå 

når det er overstået tænker du -nå, var det bare det... Og måske også -av min mave, hvor skal jeg slå en skid.

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Nej det blev han ikke. 

Synes det vil være rigtig ærgelig at aflyse. hellere få det overstået fødsler og lignende er 1000 gange værre

Bare du får drukket alt det der afføringsmiddel og kommer ordentlig på toilettet og alt det. Så skal det nok gå 

når det er overstået tænker du -nå, var det bare det... Og måske også -av min mave, hvor skal jeg slå en skid.

Er virkelig bare så bange for at besvime, da min psyke løber så meget af med mig at jeg bliver ret utilpas  

håber inderligt at du har ret ..

Anmeld Citér

28. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Er virkelig bare så bange for at besvime, da min psyke løber så meget af med mig at jeg bliver ret utilpas  

håber inderligt at du har ret ..

Du skal bare gøre dem klar over hvordan du føler og alle dine bekymringer omkring det. Hav en til at køre dig og være hos dig. Det er ikke sikkert at vedkommende kan komme med ind til selve undersøgelsen, men bare du har en at vente med, og en til at snakke sammen med dig om diverse tanker og måske holde nervøsiteten lidt nede. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Du skal bare gøre dem klar over hvordan du føler og alle dine bekymringer omkring det. Hav en til at køre dig og være hos dig. Det er ikke sikkert at vedkommende kan komme med ind til selve undersøgelsen, men bare du har en at vente med, og en til at snakke sammen med dig om diverse tanker og måske holde nervøsiteten lidt nede. 

Ja må vende det med dem inden vi går igang, mine tanker om det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.