Det er sat igang og har også fået en tid.
vil han evt fortælle hele "oplevelse" ved kikkeret undersøgelsen?
Hvad ska jeg vær forberedt på?
kan man mærke noget bagefter?
Bliver man utilpas?
Min psyke er sådan, at jeg bliver ret utilpas hvis jeg får kørt mig selv helt op, så bliver i svimmel og hjerte bankende 
Første gang ved man jo ikke helt hvad det er der skal ske. Så med så meget andet kan man nemt få tænkt en masse scenarier igennem.
For ham har det ikke været en dårlig oplevelse. Måske lidt ubehagelig på den måde at det foregår rektalt(nej virkelig
), og det er ikke noget min mand - og mange andre, synes er et sjovt sted at der skal rodes.
Man får pustet en masse luft op, og det er han blevet lidt øm af. Og så prutter man en hel del bagefter
. Plus at lægen som regel starter med en finger, det har min mand heller ikke været en stor fan af
han har fået noget beroligende inden, så endten jeg eller en anden har kørt ham hjem. Ellers kan man godt, men det er bedst at alliere sig med en. Især når man også får lidt ondt i maven bagefter.
Der bliver lagt venflon, men den har de ikke haft brugt til noget de gange han har været turen igennem.
Han synes at det værste ved alt det her, er det moviprep(afføringsmiddel, forskellige navne) man skal drikke. Der er meget og det smager afskyeligt. Han har haft blandet det op med faxekondi - ikke vand, så har det været tåleligt.
Du spørger bare hvis du har spørgsmål ellers