wish appen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

serinasmor

Bebsen skriver:

Jeg elsker appen! Man kan få tingene på eBay lidt billigere, men det er så nemt at klage+få pengene tilbage på wish at jeg foretrækker den, og når man handler meget på eBay, wish, geek osv, vil der altid være nogle ting der er dårlig kvalitet, gået i stykker eller ikke kommer frem, og der vinder wish og geek altså over eBay, for der er ingen diskutioner med sælgere, der foreslår halv skade osv osv, på wish står ens penge på kontoen igen et par dage efter. 

Det er altid en god ide at læse bruger vurderinger på wish, så ved man ligesom hvad man får for pengene

Skal man ikke sende dårlige varer retur til Kina ? For det lyder en kende bøvlet at skulle det 

Har bestilt og er spændt på hvordan den passer og hvor længe der går før den dukker op

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Bebsen

serinasmor skriver:

Skal man ikke sende dårlige varer retur til Kina ? For det lyder en kende bøvlet at skulle det 

Har bestilt og er spændt på hvordan den passer og hvor længe der går før den dukker op

Nej det er jeg aldrig blevet bedt om. Én gang modtog jeg en bluse med en plet på, skrev at den havde en plet, men at jeg endnu ikke havde vasket den, fik at vide jeg fik sendt en ny (pletten ku godt vaskes væk), en anden gang modtog jeg ikke varen indenfor tid, fik pengene tilbage og derefter modtog jeg varen og fik at vide jeg måtte beholde den. Min vare der blev snuppet i tolden fik jeg penge tilbage for... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.