wish appen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2016

serinasmor

Newsence skriver:

Kender ikke Appen

men vær opmærksom på at fra visse lande bliver der pålagt toldafgifter på din forsendelse hvis værdien ( beløbet du har betalt) er over et vis beløb

Det betyder at du betaler for din vare og så sender de den afsted. Når den ankommer til DK så får du en sms med info om hvad din toldafgift er og at du skal betale den for at få den pakke udleveret. OG det er dig selv alene der skal betale. Du kan ikke få det refunderet med mindre det står i deres betingelser.

Jeg har købt tøj fra ligne apps. Og købte vare for ca. 500 kr ( er fuldt ud tilfreds med varerne) Men for at få mine vare skulle jeg betale 270 kr i told.  det betød jo at mine billige vare ikke var så billige igen. Mine vare kom fra Kina den gang. 

Hmm ... To but or not to buy ... 

Er faldet over /for en hvid kjole i rockabilly stil til næsten ingen penge .. Bliver 166 inkl fragt (dog uden moms står der )

Og skal giftes i slutningen af juli ... 

Jeg kan ikke bestemme mig for om det er penge ud ad vinduet og risikoen værd  

Det er svært ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Newsence

serinasmor skriver:

Er faldet over /for en hvid kjole i rockabilly stil til næsten ingen penge .. Bliver 166 inkl fragt (dog uden moms står der )

Det er svært ! 

For så lidt penge ville jeg personlig løbe risikoen men det kommer jo helt an på din økonomi. Om du kan tåle at evt miste de penge 

Anmeld Citér

15. april 2016

Diosa85

serinasmor skriver:

Tak for indput  

Ved du tilfældigvis hvilket land det er fra ?

Det meste kommer fra Kina. 

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Newsence skriver:

For så lidt penge ville jeg personlig løbe risikoen men det kommer jo helt an på din økonomi. Om du kan tåle at evt miste de penge 

Kan jeg sagtens men er nok bare mega nærrig  

Anmeld Citér

15. april 2016

Kamilla-m

serinasmor skriver:

Kan jeg sagtens men er nok bare mega nærrig  

Har handlet alverdens ting der inde.

vær dog obs på at leveringstiden ka. Løbe over 14 dage - 3 uger 

og tøjet er lidt lille i str 

Anmeld Citér

15. april 2016

Vik

Være obs på beløbet skal ikke være over 80,- ellers risikere du told afgifter 

Anmeld Citér

15. april 2016

FrkLarsen

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre ..

Jeg keder mig åbenbart ekstra meget i dag  

Jeg er faldet over app'en wish og har installeret den... Det er en shopping app med vilde priser

Min mavefornemmelse siger mig dog at det måske er for billigt .. 

Er der nogle af jer der har prøvet at købe fx en kjole igennem app'en ? Dukkede den op ? Og var kvaliteten ok ? 

Jeg bruger også siden, og kun 1 vare har jeg ikke modtaget endnu. Jeg har ventet i 2 mdr nu 

Ellers har jeg modtaget alt, til de korrekt anførte priser 

Anmeld Citér

15. april 2016

123.

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre ..

Jeg keder mig åbenbart ekstra meget i dag  

Jeg er faldet over app'en wish og har installeret den... Det er en shopping app med vilde priser

Min mavefornemmelse siger mig dog at det måske er for billigt .. 

Er der nogle af jer der har prøvet at købe fx en kjole igennem app'en ? Dukkede den op ? Og var kvaliteten ok ? 

jeg har købt meget igennem årene både på eBay, wish osv. Husk at tjekke str. Nogen gange skal man bestille større

Anmeld Citér

15. april 2016

123.

serinasmor skriver:

Det er svært ! 

pas på med told .

Anmeld Citér

19. april 2016

Bebsen

Jeg elsker appen! Man kan få tingene på eBay lidt billigere, men det er så nemt at klage+få pengene tilbage på wish at jeg foretrækker den, og når man handler meget på eBay, wish, geek osv, vil der altid være nogle ting der er dårlig kvalitet, gået i stykker eller ikke kommer frem, og der vinder wish og geek altså over eBay, for der er ingen diskutioner med sælgere, der foreslår halv skade osv osv, på wish står ens penge på kontoen igen et par dage efter. 

Det er altid en god ide at læse bruger vurderinger på wish, så ved man ligesom hvad man får for pengene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.