wish appen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.392 visninger
21 svar
4 synes godt om
15. april 2016

serinasmor

Hej alle i skønne mødre ..

Jeg keder mig åbenbart ekstra meget i dag  

Jeg er faldet over app'en wish og har installeret den... Det er en shopping app med vilde priser

Min mavefornemmelse siger mig dog at det måske er for billigt .. 

Er der nogle af jer der har prøvet at købe fx en kjole igennem app'en ? Dukkede den op ? Og var kvaliteten ok ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Mortil2piger18

serinasmor skriver:

Jeg er faldet over app'en wish og har installeret den... Det er en shopping app med vilde priser

Er der nogle af jer der har prøvet at købe fx en kjole igennem app'en ? Dukkede den op ? Og var kvaliteten ok ? 

Har altid fået varen, og de er søde til at give penge retur hvis varen feks er i stykker, kvaliteten af tøj er sådan fifty fifty men jeg har købt mange finurlige ting derinde som har været af god kvalitet

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Kærlighedogkildevand skriver:

Har altid fået varen, og de er søde til at give penge retur hvis varen feks er i stykker, kvaliteten af tøj er sådan fifty fifty men jeg har købt mange finurlige ting derinde som har været af god kvalitet

Vil det sige at hver anden gang har du fortrudt tøjkøb eller hvordan ? 

Anmeld Citér

15. april 2016

Mortil2piger18

serinasmor skriver:

Vil det sige at hver anden gang har du fortrudt tøjkøb eller hvordan ? 

Sådan ca men mener du kan se anmeldelser inde på wish, så kan du nok undgå de værste bommerter, men tit er det svært med str fordi de er så små 

Anmeld Citér

15. april 2016

Diosa85

serinasmor skriver:

Jeg har bestilt derfra flere gange. Tøj holder jeg mig dog fra fremover pga kemikalierne (tøjet har virkelig lugtet selvom det er blevet vasket) også har kvaliteten være rigtig ringe. Men legetøj der ikke puttes i munden har jeg købt en del af og også ting til mig selv

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Kærlighedogkildevand skriver:

Sådan ca men mener du kan se anmeldelser inde på wish, så kan du nok undgå de værste bommerter, men tit er det svært med str fordi de er så små 

Ved du tilfældigvis hvilket land det er fra  

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Diosa85 skriver:

Jeg har bestilt derfra flere gange. Tøj holder jeg mig dog fra fremover pga kemikalierne (tøjet har virkelig lugtet selvom det er blevet vasket) også har kvaliteten være rigtig ringe. Men legetøj der ikke puttes i munden har jeg købt en del af og også ting til mig selv

Tak for indput  

Ved du tilfældigvis hvilket land det er fra ?

Anmeld Citér

15. april 2016

An&Jo

Der står inde på tingen hvor det sendes fra  

Anmeld Citér

15. april 2016

Newsence

Kender ikke Appen

men vær opmærksom på at fra visse lande bliver der pålagt toldafgifter på din forsendelse hvis værdien ( beløbet du har betalt) er over et vis beløb

Det betyder at du betaler for din vare og så sender de den afsted. Når den ankommer til DK så får du en sms med info om hvad din toldafgift er og at du skal betale den for at få den pakke udleveret. OG det er dig selv alene der skal betale. Du kan ikke få det refunderet med mindre det står i deres betingelser.

Jeg har købt tøj fra ligne apps. Og købte vare for ca. 500 kr ( er fuldt ud tilfreds med varerne) Men for at få mine vare skulle jeg betale 270 kr i told.  det betød jo at mine billige vare ikke var så billige igen. Mine vare kom fra Kina den gang. 

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

An&Jo skriver:

Der står inde på tingen hvor det sendes fra  

Tak

Desværre står der kun afskibes fra udland   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.