På barsel, gravid igen. Økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2016

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Du er berettiget til barsel igen. Jeg nåede lige tilbage i 4-5mdr også skulle jeg sørme på barsel igen �� 

Du kan sagtens gå fra den ene til den anden det er jo "bare" på barselsdagpenge når ikke du har et fast arbejde. Hvis du havde haft et fast arbejde skylle du betale en my omgang barsel ihh til de gældende regler i overenskomsten. 

Ej hvor skønt at vide, for syntes ikke det ser godt ud hvis man lige nåede og finde en fast stilling, men så skulle på barsel efter et lille år, og slet ikke hvis jeg får samme graviditet som jeg lige har haft �� 

Så går kampen ind på nummer 3 som det bliver når jeg har tabt mig igen ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Var også min første tanke. Allerede gravid igen? 

Det kan man ikke vide efter 14 dage og ikke har haft Sex ��

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du allerede gravid

Nej for har ikke haft Sex og hvis det var ved man det ikke efter 14 dage

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det kan da være ligegyldigt, bare pænt hurtigt, måske man lige skulle nyde den lille lidt

Jeg er ikke gravid. 

Det kan man slet ikke vide efter 14 dage og ingen sex

Anmeld Citér

13. april 2016

Kløver

Jeg har 2 sæt pseudotvillinger hvor der er 14 mdr imellem de 2 ældste og imellem andet sæt pseudo'er er der 13 mdr. Jeg overgik direkte fra 1-2 barsel uden problem og imellem 3 og 4 også uden problem og fået det samme hele vejen igennem  

Anmeld Citér

13. april 2016

(august)

Anonym skriver:

Ej hvor skønt at vide, for syntes ikke det ser godt ud hvis man lige nåede og finde en fast stilling, men så skulle på barsel efter et lille år, og slet ikke hvis jeg får samme graviditet som jeg lige har haft �� 

Så går kampen ind på nummer 3 som det bliver når jeg har tabt mig igen ☺️

Hvis du når at få fast arbejde, kræver det dog at du har arbejdet x-antal timer før du er berettiget til løn under barslen i de uger som overenskomsten siger.

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hvis du når at få fast arbejde, kræver det dog at du har arbejdet x-antal timer før du er berettiget til løn under barslen i de uger som overenskomsten siger.

Tak for hjælpen ☺️

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg har 2 sæt pseudotvillinger hvor der er 14 mdr imellem de 2 ældste og imellem andet sæt pseudo'er er der 13 mdr. Jeg overgik direkte fra 1-2 barsel uden problem og imellem 3 og 4 også uden problem og fået det samme hele vejen igennem  

Tak for svar ☺️

Det er også det vi kunne tænke os da der er 2,5 år mellem kærestens den første og vores den første og de leger bare så godt sammen. 

Og der er 4 år og 4 måneder mellem vores den første sammen også vores nummer 2 ☺️

Anmeld Citér

13. april 2016

Kløver

Anonym skriver:

Tak for svar ☺️

Det er også det vi kunne tænke os da der er 2,5 år mellem kærestens den første og vores den første og de leger bare så godt sammen. 

Og der er 4 år og 4 måneder mellem vores den første sammen også vores nummer 2 ☺️

Vores er tætte, 4.5 år imellem nr 1 og nr 4 den ældste er 5, og de har rigtig meget glæde af hinanden 

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Vores er tætte, 4.5 år imellem nr 1 og nr 4 den ældste er 5, og de har rigtig meget glæde af hinanden 

Pså tætte er vores ikke. 

Min bonusdatter bliver 7 juli 

sønnen bliver 5 december 

også er der babyen på 14 dage ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.