På barsel, gravid igen. Økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.122 visninger
21 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2016

Anonym trådstarter

Hej har en række spørgsmål, jeg håber nogen kan hjælpe med. 

Jeg er uddannet SSH, men ingen fast stilling endnu, havde et super sommerferie job, blev efter det sygemeldt indtil fødslen, fødte for 2 uger siden. 

Men hvordan er det med ens barselspenge, hvis nummer 2 kommer i slutningen af barsel nummer 1, er det så stadig barselspenge eller ryger man på en kontanthjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er uddannet SSH, men ingen fast stilling endnu, havde et super sommerferie job, blev efter det sygemeldt indtil fødslen, fødte for 2 uger siden. 

Men hvordan er det med ens barselspenge, hvis nummer 2 kommer i slutningen af barsel nummer 1, er det så stadig barselspenge eller ryger man på en kontanthjælp.

Er du allerede gravid

Anmeld Citér

13. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Var også min første tanke. Allerede gravid igen? 

Anmeld Citér

13. april 2016

Ai sha

Det kan sgu da være ligegyldigt om hun allerede er gravid igen. 

Jeg snakkede med en fra foa i en anden anledning og vi kom ind på samme emne.  

Jeg fik at vide at man har samme rettigheder selvom man ikke når tilbage fra barsel. 

Men prøv at ringe til dem i morgen. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym

Ai sha skriver:

Jeg fik at vide at man har samme rettigheder selvom man ikke når tilbage fra barsel. 

Ja det kan da være ligegyldigt, bare pænt hurtigt, måske man lige skulle nyde den lille lidt

Anmeld Citér

13. april 2016

Soonmom

Tror ts snakker i teorien,  hvis det kun er to uger siden hun fødte,  ved hun næppe hvis hun skulle være gravid  

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du allerede gravid