Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jegkiggerpåfugle skriver: Vi har haft i alt 16 på samme tid - mam sværger vi til herhjemme ! Har haft nu to flaskebarn med 14 mdr mellemrum
Vi har haft i alt 16 på samme tid - mam sværger vi til herhjemme ! Har haft nu to flaskebarn med 14 mdr mellemrum
Hold da op jeg bruger også MAM
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er ikke nok at hælde en kande kogt vand over. Det skal holders kogende i fem min. Så du må putte det i en gryde og lad den koge fem min eller i mikroovnen. Jeg synes også mam er smart, og de bliver ikke kalket til som hvis man koger dem. Vi har seks store og to små som vi ikke længere bruger. Vi giver fem flasker om dagen og vasker op hver aften. Så vi har lidt i overskud hvis nu
Mullesmith skriver: Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?
Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?
Jeg har:
3 - 260 ml
3 - 160 ml
4 - 130 ml
ninibadini skriver: Det er ikke nok at hælde en kande kogt vand over. Det skal holders kogende i fem min. Så du må putte det i en gryde og lad den koge fem min eller i mikroovnen. Jeg synes også mam er smart, og de bliver ikke kalket til som hvis man koger dem. Vi har seks store og to små som vi ikke længere bruger. Vi giver fem flasker om dagen og vasker op hver aften. Så vi har lidt i overskud hvis nu
Jeg har mam og fik at vide af sp at det kun er første gang de skal koges igennem i 5 min
efterfølgende er det rigeligt med skoldning ved at hælde kogt vand over også selvfølgelig have vasket grundigt inden og brugt groft salt i suttehovederne.
8 flasker. Det var nok til en dag.
Jeg har 8 flasker TwistShake
Ella får 4 flasker i døgnet.. Men har altid 2 ekstra stående..
Jeg brugte mam i starten, men hun er en gylper og gylpede om muligt endnu mere af mam...
Vi har ti
Vi har 7 (dog kun 6 suttehoveder) og det fungere super godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128