Hvor mange flasker havde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2016

Mullesmith

Jegkiggerpåfugle skriver:

Vi har haft i alt 16 på samme tid - mam sværger vi til herhjemme ! Har haft nu to flaskebarn med 14 mdr mellemrum ��

Hold da op  jeg bruger også MAM 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

Mullesmith

Jegkiggerpåfugle skriver:

Vi har haft i alt 16 på samme tid - mam sværger vi til herhjemme ! Har haft nu to flaskebarn med 14 mdr mellemrum ��

Hold da op  jeg bruger også MAM 

Anmeld Citér

8. april 2016

ninibadini

Det er ikke nok at hælde en kande kogt vand over. Det skal holders kogende i fem min. Så du må putte det i en gryde og lad den koge fem min eller i mikroovnen. Jeg synes også mam er smart, og de bliver ikke kalket til som hvis man koger dem. Vi har seks store og to små som vi ikke længere bruger. Vi giver fem flasker om dagen og vasker op hver aften. Så vi har lidt i overskud hvis nu 

Anmeld Citér

8. april 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?

Jeg har:

3 - 260 ml

3 - 160 ml

4 - 130 ml

Anmeld Citér

8. april 2016

Diosa85

ninibadini skriver:

Det er ikke nok at hælde en kande kogt vand over. Det skal holders kogende i fem min. Så du må putte det i en gryde og lad den koge fem min eller i mikroovnen. Jeg synes også mam er smart, og de bliver ikke kalket til som hvis man koger dem. Vi har seks store og to små som vi ikke længere bruger. Vi giver fem flasker om dagen og vasker op hver aften. Så vi har lidt i overskud hvis nu 

Jeg har mam og fik at vide af sp at det kun er første gang de skal koges igennem i 5 min 

efterfølgende er det rigeligt med skoldning ved at hælde kogt vand over også selvfølgelig have vasket grundigt inden og brugt groft salt i suttehovederne. 

Anmeld Citér

8. april 2016

Bjørnemor

8 flasker. Det var nok til en dag.

Anmeld Citér

28. april 2016

Becks

Jeg har 8 flasker TwistShake

Ella får 4 flasker i døgnet.. Men har altid 2 ekstra stående..

Jeg brugte mam i starten, men hun er en gylper og gylpede om muligt endnu mere af mam... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2016

Kamilla-m

Mullesmith skriver:

Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?

Vi har ti 

Anmeld Citér

28. april 2016

Soonmom

Vi har 7 (dog kun 6 suttehoveder)  og det fungere super godt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.