Hvor mange flasker havde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.511 visninger
28 svar
10 synes godt om
7. april 2016

Mullesmith

Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

serinasmor

Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?

Tror vi havde 8  ... Og husker det som passende (ingen sterilisator) (ved nærmere eftertanke var det måske 10)

Der var så vi kunne lave til 1 døgn ad gangen + 2 evt ekstra hvis vi var lidt dovne eller til kogt koldt vand om sommeren

Og så følger jeg lige med ved ikke om jeg kan tåle at amme denne gang 

Anmeld Citér

7. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

8-10 stykker

Anmeld Citér

7. april 2016

Benjamins'mor

Mullesmith skriver:

Tror vi endte med at have 13 i alt, nogen gik så i stykker med tiden. Men jeg gad virkeligt ikke gøre dem rene flere gange om dagen, så hellere have flere og gøre dem ren en gang om dagen. 

Anmeld Citér

7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Maaaaange! Tror jeg havde 12 flasker  

Kunne nok godt have klaret mig med 6 stks (hun fik ca 6 flasker i døgnet), men synes det var rart at det ikke gjorde noget hvis jeg ikke fik vasket hver dag.

Anmeld Citér

7. april 2016

Rockertand

Mullesmith skriver:

4-6 stk.....hvis du køber MAM, kan du sterilisere i mikroen på 2 minutter uden andet udstyr, lidt vand i bunden, suttedelen ovenpå, og så skruer du flaskedelen på, prøv at Google det, vi har gjort det mange gange, det virker fint, men bliver %+*%#** varmt, så pas på fingrene.

Anmeld Citér

7. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg havde nok mindst 14 af disse sutteflasker. Da min søn voksede fra dem var de allesammen godt brugte. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. april 2016

klokkeblomsten85

Mullesmith skriver:

Vi har 12 flasker. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Sedigfor

Til at starte med 3. Senere hen 15 

Anmeld Citér

7. april 2016

MorTil3+

Vi har 5, og det har fungeret fint. Og nu har han fået den sidste i dag, så det bliver spændene i morgen hvordan putningen kommer til at gå.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.