Hvor mange flasker havde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2016

Steffecph

10 :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Christabelle

Mener vi havde en 10-12 stykker

Anmeld Citér

7. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

10, mener jeg.

Anmeld Citér

7. april 2016

EnGodMor

To glas flasker. 

Når en var brugt, blev den da bare gjort rent med det samme.

Anmeld Citér

7. april 2016

migxher

8 i starten gjorde rent 1-2 gange om dagen. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Mullesmith

Rockertand skriver:

4-6 stk.....hvis du køber MAM, kan du sterilisere i mikroen på 2 minutter uden andet udstyr, lidt vand i bunden, suttedelen ovenpå, og så skruer du flaskedelen på, prøv at Google det, vi har gjort det mange gange, det virker fint, men bliver %+*%#** varmt, så pas på fingrene.

Jeg synes bare ikke det er hurtigere end at vaske alle delene op og smide dem i en skål og så hælde en kedel kogende vand over! Det går ihvertfald hurtigt og så fisker jeg alle delene op på er viskestykke og samler flaskerne så er de klar til en ny omgang 

Anmeld Citér

7. april 2016

Mullesmith

Aisha skriver:

Jeg havde nok mindst 14 af disse sutteflasker. Da min søn voksede fra dem var de allesammen godt brugte. 

Hold da ferie  det var alligevel mange 

Anmeld Citér

7. april 2016

EnGodMor

Mullesmith skriver:

Jeg synes bare ikke det er hurtigere end at vaske alle delene op og smide dem i en skål og så hælde en kedel kogende vand over! Det går ihvertfald hurtigt og så fisker jeg alle delene op på er viskestykke og samler flaskerne så er de klar til en ny omgang 

Fuldstændig enig her

Bom færdig videre

Anmeld Citér

7. april 2016

Kløver

Mullesmith skriver:

Jeg er delvist gået over på flaske, har 4 stk, men synes nogen gange det er lidt for lidt når jeg skal rengøre dem mange gange om dagen! Hvor mange flasker har i brugt?

Vi har i starten haft 8 men siden købt flere. 12 er ihvertfald ikke for lidt. Har mit 4 flaskebarn 

Anmeld Citér

8. april 2016

Jegkiggerpåfugle

Vi har haft i alt 16 på samme tid - mam sværger vi til herhjemme ! Har haft nu to flaskebarn med 14 mdr mellemrum ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.