Min kæreste fylder 30 til juni, og jeg kunne god tænke mig at give ham en overnatning på et spahotel, kun ham og jeg. Sådan nået har vi nemlig aldrig prøvet før. Vi har en søn der lige er fyldt 1 år som vi aldrig har været væk fra mere end de timer han er i dagplejen. Jeg har snakket med vores søns farmor om det, og hun vil meget gerne passe ham, men spørgsmålet er om det er ok at booke og lave aftale med farmor uden min kæreste ved nået om det?
Min kæreste er meget beskyttende over for vores lille søn og jeg ved han ikke er klar til at han skal blive passet ude en overnatning på nuværende tidspunkt, men der er jo også tre måneder til. Min plan er at overraske ham på hans fødselsdag med at hans familie kommer op til os og spiser morgenmad, hvorefter vi alle tager med ham et sted hvor min kæreste skal prøve at sejle kajak (nået han går og drømmer om), mens vi andre kigger på fra standen og venter med frokostkurven. Her efter er planen så, at min kæreste og jeg tager på hotel mens vores søn kører med sin farmor hjem. Farmor bor 15 km fra hotellet, så vi ville kunne være der ret hurtigt hvis der skulle være nået.
Men er det ok at arrangere en overnatning uden at indvoldveer min kæreste? Det skulle jo helst være en positiv oplevelse og hvad du hvis han siger at det kan vi simpelthen ikke, og så har jeg hældt 3000 kr. ud af vinduet? (penge jeg har sparet sammen i et halv år)
Anmeld
Citér