Hvilken smertelindring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2016

LOL

Anonym skriver:

Hej piger  Jeg er gravid i uge 39 og spekulerer over hvilken slags smertelindring jeg skal takke ja til. Jeg har været til fødselsforberedelse så jeg kender lidt til de forskellige former. Jeg vil gerne høre jer som har født hvad I fik? Og hvordan i oplevede det? Altså fordele og ulemper. Jeg vil også rigtig gerne høre andre færstegangsføfende hvad I hælder mest til?

Fik ingen smertelindring, det havde jeg besluttet længe inden fødslen. Det gør ondt ja, men så er det heller ikke værre (efter min mening), bevar roen og træk vejret dybt er mine bedste råd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piger  Jeg er gravid i uge 39 og spekulerer over hvilken slags smertelindring jeg skal takke ja til. Jeg har været til fødselsforberedelse så jeg kender lidt til de forskellige former. Jeg vil gerne høre jer som har født hvad I fik? Og hvordan i oplevede det? Altså fordele og ulemper. Jeg vil også rigtig gerne høre andre færstegangsføfende hvad I hælder mest til?

Jeg havde et ønske om at føde i vand og uden medicinsk smertelindring. Så jeg brugte vandet som smertelindring først, og det var fantastisk! Lidt senere fik jeg akupunktur, men synes ikke det hjalp ret meget. En time senere endte jeg med at få epidural (som jeg ellers var meget imod pga ønsket om vandfødsel) og det hjalp så meget! Jeg kunne pludselig slappe af og snakke lidt mellem veerne, hvilket jeg ellers slet ikke havde kunnet.

Anmeld Citér

30. marts 2016

Bodi

Jeg har født 2 gange uden medicinsk smertelindring - den første gang fik jeg akupunktur - og det syntes jeg var fint. Medicinsksmertelindring har jeg hørt kan "bremse" fødslen (få veerne til at aftage), men det var jeg jo ikke nogen forstand på 

Jeg har gået til gravid-yoga for at lære at trække vejret ordentligt og slappe af når smerterne kommer, og det har været SUPER godt, det kan jeg kun anbefalde, men nu er du jo lidt lagt i processen .

Vicky

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.