Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Diosa85 skriver:
Jeg vil først og fremmest gerne frabede mig spydige kommentarer af nogen art.
Jeg har jo lille T på lige knap 8 mdr. Nu kommer foråret og det er derfor begyndt at blive godt lunt i vejret så vi triller mange hyggelige ture i barnevognen.
Der sker bare det at de fleste gange falder han i søvn på vejen og når jeg kommer hjem og jeg skal bærer ham op for at lægge ham på altanen så vågner han 9 ud af 10 gange og vil ikke sove igen selvom han kun har sovet i 15-20 min og resulterer derfor i ekstrem overtræthed.
Når han ligger i voksiposen er han nem at rykke. Men igen, nu er det begyndt at blive godt lunt i vejret så den er ved at være alt for varm for ham. Så han har somregel kørepose og dyne over sig.
Nu er tanken så, for at han ikk skal afbrydes i sin søvn har jeg tænkt om jeg kan tænde babyalarmerne og lade ham stå i opgangen. Jeg bor i stuen, så kan hurtigt komme til ham og det er kun en 3 (st, 1, 2) etagers ejendom. Opgangen er dejlig kølig. Jeg er den yngste i opgangen med mine 31 år, resten er 45+ og har ingen børn selv. Opgangen er ligeledes aflåst. Altså det er dørtelefonen system så der kan ikke komme alle mulige underlige typer ind.
Hvad siger i? Ville i turde lade ham stå i opgangen? Jeg er meget i tvivl.
Her boede vi på 2. Sal. Uden altan eller andet. Vi havde dog en baggård hun kunne stå i. I starten var jeg lidt imod det, men hun sov godt og længere når hun stod ude.
Har I mulighed for en baggård eller andet er det at foretrække, men ellers er opgangen fin.
Forhør dig om det er "lovligt" i fortold til brandvej mv. Sådan rent praktisk.
Anmeld
Citér