Eksperthjælp: Børnemad til flyveturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. marts 2016

Sarah John

Skal snart flyve til Thailand med Liva på 14 mdr. Vi skal flyve med Thai air ways. Er i tvivl hvad jeg skal gøre med hendes mad på selve flyturen. Er der nogen med erfaring ? Skal vi selv have mad med ? Ell. kan de tilbyde nogen til hende.

Sarahs svar

Hej "lhøll",

Tak for dit spørgsmål.

For børn under 2 år findes der ikke særlig flymad. Når Liva kun er 14 måneder gammel, vil jeg derfor anbefale, at du selv medbringer mad til hende, så du er sikker på, at hun får noget at hun kan lide at spise under den lange flyvetur.

Du må gerne tage børnemad med igennem security, så jeg vil anbefale ,at du medbringer både middagsretter, smoothies og fx spiseklar grød til hende. Al Semper mad er spiseklar og behøver ikke at lunes inden du serverer maden. Alt hvad du behøver er en ske og en hagesmæk :-) Du kan også medbringe vores grød og blande den med vand fra flaske undervejs - så skal du bare medbringe en lille skål eller madboks til formålet.

Du kan læse også 7 rejsetips til flyveturen inde på Sempers hjemmeside.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig og at I får en skøn tur til Thailand.

Venlig hilsen

Sarah John

God mad giver glade maver og trygge forældre. Derfor ønsker vi i Semper, at dit barn får den bedste mad, og at du får den bedste viden om ernæring, og hvad der er godt for den lille mave. På Sempers hjemmeside finder du alle vores varianter, opskrifter, tips, og gode råd om barnets mad det første år. Og finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du spørge os om alt, der har med dit barns udvikling og ernæring at gøre. Vi er klar til at hjælpe dig, når der er noget, du gerne vil vide mere om.

Se Sarahs hjemmeside: www.semper.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. marts 2016

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Semper skriver:

Skal snart flyve til Thailand med Liva på 14 mdr. Vi skal flyve med Thai air ways. Er i tvivl hvad jeg skal gøre med hendes mad på selve flyturen. Er der nogen med erfaring ? Skal vi selv have mad med ? Ell. kan de tilbyde nogen til hende.

Sarahs svar

Hej "lhøll",

Tak for dit spørgsmål.

For børn under 2 år findes der ikke særlig flymad. Når Liva kun er 14 måneder gammel, vil jeg derfor anbefale, at du selv medbringer mad til hende, så du er sikker på, at hun får noget at hun kan lide at spise under den lange flyvetur.

Du må gerne tage børnemad med igennem security, så jeg vil anbefale ,at du medbringer både middagsretter, smoothies og fx spiseklar grød til hende. Al Semper mad er spiseklar og behøver ikke at lunes inden du serverer maden. Alt hvad du behøver er en ske og en hagesmæk :-) Du kan også medbringe vores grød og blande den med vand fra flaske undervejs - så skal du bare medbringe en lille skål eller madboks til formålet.

Du kan læse også 7 rejsetips til flyveturen inde på Sempers hjemmeside.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig og at I får en skøn tur til Thailand.

Venlig hilsen

Sarah John

God mad giver glade maver og trygge forældre. Derfor ønsker vi i Semper, at dit barn får den bedste mad, og at du får den bedste viden om ernæring, og hvad der er godt for den lille mave. På Sempers hjemmeside finder du alle vores varianter, opskrifter, tips, og gode råd om barnets mad det første år. Og finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du spørge os om alt, der har med dit barns udvikling og ernæring at gøre. Vi er klar til at hjælpe dig, når der er noget, du gerne vil vide mere om.

Se Sarahs hjemmeside: www.semper.dk

I sommers fløj vi til Rhodos med Lenora der dengang var 11 mdr. Udover hvad vi selv havde med (De der grød-poser), og en flaske, fik vi en lille børne-boks med et glas frugtmos, en yoghurt, lidt kiks og en lille flaske vand. Ved ikke om det er standart, eller noget de bare gør i det flyselskab (Kan ikke huske hvilket selskab vi fløj med).

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.