A. Nonymsen skriver:
nu må jeg ud med det..
min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange!
Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne..
Huer og vanter, ja det forsvinder, men støvler!!? Jeg fatter det ikke
Det skete også i min søns børnehave, med drengens hvis garderope er lige ved siden af min søn..
Her blev både min søns far og jeg personligt taget fat i for at høre om det var os der var kommet til at få dem med hjem - da både de forsvundne støvler og min søns støvler er af mærket Angulus og brune.. Min søns er i hvert fald mindre i størrelsen, jeg har 1gang haft fat i den pågældende drengs støvler netop fordi de ligner min søns.. Men min søns har heldigvis lynlås og de forsvundne var med velcro som vi havdei de forrige støvler..
Jeg køber ALTID frem i sæson, så dvs at jeg har købt næste vinters støvler på tilbud.. MEN, så går det op for mig at det er jo fuldstændig magen til de forsvundne støvler..
DErfor er jeg nu ved at gå ud af mit gode skin, 1 vi blev tænkt på først da de var væk og 2 nu skal min søn have nogle på til næste vinter som er magen til.. FEDT!!! Han få dem så meget med i børnehave med prismærke på den første uge og kassen kommer til at stå under hans garderope..
Jeg er FULDSTÆNDIG enig i at det er meget "mystisk" at støvler forsvinder og det er pisse irriterende.. Men det er godt nok også irriterende at være uberettiget mistænkt.. At det ringer til far som henter den dag der er væk, synes jeg er helt ok for han kunne jo tage fejl når han kun har ham hver anden weekend - men jeg blev lidt fortørnet da de henvendte sig til mig 2.gang om jeg var sikker på vi ikke havde dem..
Uærlig menneseker er de værste - for selvfølgelig forsvinder de ikke bare ud i den blå luft..