Årh hvor er jeg sur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

A. Nonymsen

Carina:-) skriver:

Men det er jo egentligt ligegyldigt om det er dyrt tøj eller ej

For forsvinder støvlerne kan det være hip som hap om det er Angulus til 1200 eller Bilkas de bedste til 200 -

Der skal stadig købes nye .

Og endelig for nogen er 200 lige så meget at miste som for en anden at miste 1200.

Har set opslag om manglende jakker hjemmesko osv der har været i alle slags prisklasser og kommer aldrig til at forstå at man vil gøre sig til tyv for tøj som man i bund og grund aldrig kan bruge i inst da det jo så kan genkendes af ejeren.

Jeg har så oplevet at en fleece forsvandt fra min datters rum og et par dage efter kom en rolling med den på sammen med sin mor.

Jeg konfronterede moren eller rettet spurgte pænt om det kunne være min datters hvor moren så himlede op om at den havde hun selv købt for laaang tid siden og bla bla bla indtil jeg hev ud i nakken hvor der stod Liva M***' ups 

Haha gad virkeligt godt havde set morens reaktion  håber nogen kvajer sig og tager dem med en dag... For har tænkt mig at blive ved med at lede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

A. Nonymsen

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kan godt forstå at det er pokkers ærgerligt - virkelig surt når man har købt noget lækkert. Men jeg tænker samtidig at det er uundgåeligt med så mange børn og tilhørende mængder af tøj og udstyr. Så løsningen er måske at undlade at smide ungerne i de dyre og lækre indkøb, når de skal i institution? 

Nu synes jeg jo at sko, støvler jakker osv netop SKAL være af ordentlig kvalitet når man er så meget ude og lege i børnehaven. 

Det kan vel ikke være rigtigt at min datter skal fryse om tæerne/have støvler indpræg kvalitet på, fordi nogen ikke kan kende forskel på dit og mit..

Anmeld Citér

10. marts 2016

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Hvad med at skrive på børnehavens tavle og hænge et billede ved, at disse støvler savnes?

Eller lave en seddel at hænge op? 

Eller måske få personalet til at efterlyse dem på børneintra?

Håber i finder dem igen.

Jeg har hængt en seddel op på døren at vi savner dem.. Gjorde det igår, så håber de dukker op snarest.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Monski

A. Nonymsen skriver:

nu må jeg ud med det..

min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange! 

Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne.. 

Huer og vanter, ja det forsvinder, men støvler!!? Jeg fatter det ikke

Det er så vildt hvad folk kan finde på (hvis der er nogle der har taget dem) 

min søn havde en special lavet madkasse hvor navnet er printet på og der stod endda Anthon N.L .. Den blev også væk. 2 måneder efter finder jeg den i børnehavens køleskab hvor der så med tusch står et andet navn. 

Da pædagogerne konfronterede forældrene blev de ved med at påstå at det altså var deres piges madkasse 

Anmeld Citér

10. marts 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søns cykelhjelm forsvandt i bh på et tidspunkt. Vi ledte alle steder og den var som sunket i jorden. Jeg satte seddel og billede op, men den dukkede ikke op.

2-3 mdr. senere blev den fundet. Den havde forputtet sig i deres kælderen, hvor børnene havde garderobe og hvor pædagogernes flyverdragter hang. Den lå inden under flyverdragterne som hang på væggen.

Jeg blev også pisse sur.

Men nogen gange må man bare trække vejret inden, at man skælder alle ud og beskylder dem for, at stjæle.

Du behøver ikke, at købe vinterstøvler nu. De har i øvrigt lovet 15 grader i påsken og så vil hun svede i dem. Et par gummistøvler med nogen varme sokker er super fine nu

Anmeld Citér

10. marts 2016

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Træls det er nødvendigt 

Her er det så lige så tit skiftetøjet der forsvinder altså det de har haft på og hvis de så skifter pga våde bukser eller lign så forsvinder det snavsede.

Og ja løsningen kan være grimt slidt tøj - for H&M osv forsvinder også ( ser jævnligt opslag på tavlen) 

Men kan godt se lide at se mine børn i lækkert tøj så må jeg j bare finde mig i at nogen forældre deler min smag men synes det er mig der skal betale for deres børn. 

Mine børn har ikke slidt tøj dernede, det er ofte helt nyt, men jeg ærger mig mindre hvis det er H&M eller Bilka tøj der forsvinder, end hvis det er molo, katvig, småfolk osv. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

A. Nonymsen

Monski skriver:

Det er så vildt hvad folk kan finde på (hvis der er nogle der har taget dem) 

min søn havde en special lavet madkasse hvor navnet er printet på og der stod endda Anthon N.L .. Den blev også væk. 2 måneder efter finder jeg den i børnehavens køleskab hvor der så med tusch står et andet navn. 

Da pædagogerne konfronterede forældrene blev de ved med at påstå at det altså var deres piges madkasse 

Haha synes altså det er lidt sjovt når folk ikke vil indse at de er busted 

Anmeld Citér

10. marts 2016

A. Nonymsen

MoarHvidovre skriver:

Min søns cykelhjelm forsvandt i bh på et tidspunkt. Vi ledte alle steder og den var som sunket i jorden. Jeg satte seddel og billede op, men den dukkede ikke op.

2-3 mdr. senere blev den fundet. Den havde forputtet sig i deres kælderen, hvor børnene havde garderobe og hvor pædagogernes flyverdragter hang. Den lå inden under flyverdragterne som hang på væggen.

Jeg blev også pisse sur.

Men nogen gange må man bare trække vejret inden, at man skælder alle ud og beskylder dem for, at stjæle.

Du behøver ikke, at købe vinterstøvler nu. De har i øvrigt lovet 15 grader i påsken og så vil hun svede i dem. Et par gummistøvler med nogen varme sokker er super fine nu

Jeg skælder heller ikke nogen ud, kun her inde hehe 

men bliver sku gal for fakta er at ting ikke bare kan forsvinde fra jordens overflade

Anmeld Citér

10. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

A. Nonymsen skriver:

Nu synes jeg jo at sko, støvler jakker osv netop SKAL være af ordentlig kvalitet når man er så meget ude og lege i børnehaven. 

Det kan vel ikke være rigtigt at min datter skal fryse om tæerne/have støvler indpræg kvalitet på, fordi nogen ikke kan kende forskel på dit og mit..

Der er selvfølgelig ingen som foreslår at din datter skal fryse - eller for den sags skyld modsiger at det er super ærgerligt hvis der skulle være nogen som stjal...

Det er blot et løsningsforslag, i en institution hvor det jo nok må forventes at der nu og da forsvinder ting - at man ikke sender ungerne afsted i de dyreste mærker, såfremt man ved at man vil blive meget ked af at de mister dem...

Anmeld Citér

10. marts 2016

Fejl47

A. Nonymsen skriver:

nu må jeg ud med det..

min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange! 

Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne.. 

Huer og vanter, ja det forsvinder, men støvler!!? Jeg fatter det ikke

Det skete også i min søns børnehave, med drengens hvis garderope er lige ved siden af min søn..

Her blev både min søns far og jeg personligt taget fat i for at høre om det var os der var kommet til at få dem med hjem - da både de forsvundne støvler og min søns støvler er af mærket Angulus og brune.. Min søns er i hvert fald mindre i størrelsen, jeg har 1gang haft fat i den pågældende drengs støvler netop fordi de ligner min søns.. Men min søns har heldigvis lynlås og de forsvundne var med velcro som vi havdei de forrige støvler..

Jeg køber ALTID frem i sæson, så dvs at jeg har købt næste vinters støvler på tilbud.. MEN, så går det op for mig at det er jo fuldstændig magen til de forsvundne støvler..

DErfor er jeg nu ved at gå ud af mit gode skin, 1 vi blev tænkt på først da de var væk og 2 nu skal min søn have nogle på til næste vinter som er magen til.. FEDT!!! Han få dem så meget med i børnehave med prismærke på den første uge og kassen kommer til at stå under hans garderope..

Jeg er FULDSTÆNDIG enig i at det er meget "mystisk" at støvler forsvinder og det er pisse irriterende.. Men det er godt nok også irriterende at være uberettiget mistænkt.. At det ringer til far som henter den dag der er væk, synes jeg er helt ok for han kunne jo tage fejl når han kun har ham hver anden weekend - men jeg blev lidt fortørnet da de henvendte sig til mig 2.gang om jeg var sikker på vi ikke havde dem..

Uærlig menneseker er de værste - for selvfølgelig forsvinder de ikke bare ud i den blå luft..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.