ErDuHerIkkeSnart skriver:
Jeg kan godt forstå at det er pokkers ærgerligt - virkelig surt når man har købt noget lækkert. Men jeg tænker samtidig at det er uundgåeligt med så mange børn og tilhørende mængder af tøj og udstyr. Så løsningen er måske at undlade at smide ungerne i de dyre og lækre indkøb, når de skal i institution?
Men det er jo egentligt ligegyldigt om det er dyrt tøj eller ej
For forsvinder støvlerne kan det være hip som hap om det er Angulus til 1200 eller Bilkas de bedste til 200 -
Der skal stadig købes nye .
Og endelig for nogen er 200 lige så meget at miste som for en anden at miste 1200.
Har set opslag om manglende jakker hjemmesko osv der har været i alle slags prisklasser og kommer aldrig til at forstå at man vil gøre sig til tyv for tøj som man i bund og grund aldrig kan bruge i inst da det jo så kan genkendes af ejeren.
Jeg har så oplevet at en fleece forsvandt fra min datters rum og et par dage efter kom en rolling med den på sammen med sin mor.
Jeg konfronterede moren eller rettet spurgte pænt om det kunne være min datters hvor moren så himlede op om at den havde hun selv købt for laaang tid siden og bla bla bla indtil jeg hev ud i nakken hvor der stod Liva M***' ups 
Anmeld
Citér