Årh hvor er jeg sur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

Mor1986

Jeg har egentlig ikke mistet noget i min datters børnehave. Men en dag jeg hentede manglede en del ting i hendes garderobe. Og pædagogerne kunne ikke forstå det. Indtil det slog dem at pigen ved siden af var blevet hentet af sin mormor. Og pigen og vores datter bare smider deres tøj i det hjørne der er mellem deres rum. Så mormoren havde ved en fejl taget det med hjem. Børnehaven tog kontakt til forældrene og faren skrev så til os. 

For ikke aå længe siden havde vores datter mistet sin hue. Havde dog ekstra huer hjemme så det gik. En dag jeg hentede så jeg at et af de andre børn havde en hue på der var magen til. Og et par dage senere lå den i glemmekassen. Og det var vores datters. Det stod tydeligt navn i. Fint nok der skal navn i alt men så må de også tjekke det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kan godt forstå at det er pokkers ærgerligt - virkelig surt når man har købt noget lækkert. Men jeg tænker samtidig at det er uundgåeligt med så mange børn og tilhørende mængder af tøj og udstyr. Så løsningen er måske at undlade at smide ungerne i de dyre og lækre indkøb, når de skal i institution? 

Anmeld Citér

10. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

I sommers forsvandt alberte pinke Adidas kondisko, hun var helt knus. Pædagogerne sætte en kæmpe stor gul plakat op i forgangen, med at de manglede.

Nogle dage efter forsvandt hendes regnjakke og en ting mere. Der blev jeg ret utilfreds. Det blev også skrevet på plakaten, sammen med nogle af de andre børns forsvundne ting.

Der gik 14 dage/3 uger og pludselig lå alle 3 ting på hendes rum igen.

De fundene ting blev streget fra den gule plakat, og siden har vi ik manglet noget.

Oplever det heldigvis næsten aldrig i vores ungernes børnehave, så det er dejligt! Vh stine

Anmeld Citér

10. marts 2016

Carina:-)

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kan godt forstå at det er pokkers ærgerligt - virkelig surt når man har købt noget lækkert. Men jeg tænker samtidig at det er uundgåeligt med så mange børn og tilhørende mængder af tøj og udstyr. Så løsningen er måske at undlade at smide ungerne i de dyre og lækre indkøb, når de skal i institution? 

Men det er jo egentligt ligegyldigt om det er dyrt tøj eller ej

For forsvinder støvlerne kan det være hip som hap om det er Angulus til 1200 eller Bilkas de bedste til 200 -

Der skal stadig købes nye .

Og endelig for nogen er 200 lige så meget at miste som for en anden at miste 1200.

Har set opslag om manglende jakker hjemmesko osv der har været i alle slags prisklasser og kommer aldrig til at forstå at man vil gøre sig til tyv for tøj som man i bund og grund aldrig kan bruge i inst da det jo så kan genkendes af ejeren.

Jeg har så oplevet at en fleece forsvandt fra min datters rum og et par dage efter kom en rolling med den på sammen med sin mor.

Jeg konfronterede moren eller rettet spurgte pænt om det kunne være min datters hvor moren så himlede op om at den havde hun selv købt for laaang tid siden og bla bla bla indtil jeg hev ud i nakken hvor der stod Liva M***' ups 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Carina:-)

Benjamins'mor skriver:

Derfor har mine børn udelukkende tøj fra Bilka som ekstra tøj i institution, vi har simpelthen mistet så meget at jeg konsekvent ikke sender det med længere.

Træls det er nødvendigt 

Her er det så lige så tit skiftetøjet der forsvinder altså det de har haft på og hvis de så skifter pga våde bukser eller lign så forsvinder det snavsede.

Og ja løsningen kan være grimt slidt tøj - for H&M osv forsvinder også ( ser jævnligt opslag på tavlen) 

Men kan godt se lide at se mine børn i lækkert tøj så må jeg j bare finde mig i at nogen forældre deler min smag men synes det er mig der skal betale for deres børn. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Abracadabra

Heldigvis er det forår nu, så vinterstøvler behøver du ikke købe igen. Men mon ikke, at de dukker op? 

Nede i vores institution er det tit bedsteforældre eller aupairs/unge piger, der henter, og de har måske lidt mindre styr på barnets ting. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Kamilla-m

A. Nonymsen skriver:

nu må jeg ud med det..

min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange! 

Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne.. 

Huer og vanter, ja det forsvinder, men støvler!!? Jeg fatter det ikke

Min datters mye molo jakke til over 1000 kr forsvandt  også FØRSTE gang hun havfe den på i børnehave. Sidste sommer forsvandt hendes Bundgaard sandalet til 700  ingen af dele er kommet frem 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Kamilla-m

Carina:-) skriver:

Men det er jo egentligt ligegyldigt om det er dyrt tøj eller ej

For forsvinder støvlerne kan det være hip som hap om det er Angulus til 1200 eller Bilkas de bedste til 200 -

Der skal stadig købes nye .

Og endelig for nogen er 200 lige så meget at miste som for en anden at miste 1200.

Har set opslag om manglende jakker hjemmesko osv der har været i alle slags prisklasser og kommer aldrig til at forstå at man vil gøre sig til tyv for tøj som man i bund og grund aldrig kan bruge i inst da det jo så kan genkendes af ejeren.

Jeg har så oplevet at en fleece forsvandt fra min datters rum og et par dage efter kom en rolling med den på sammen med sin mor.

Jeg konfronterede moren eller rettet spurgte pænt om det kunne være min datters hvor moren så himlede op om at den havde hun selv købt for laaang tid siden og bla bla bla indtil jeg hev ud i nakken hvor der stod Liva M***' ups 

Jøsses hvor pinligt!!!!

Anmeld Citér

10. marts 2016

A. Nonymsen

Abracadabra skriver:

Heldigvis er det forår nu, så vinterstøvler behøver du ikke købe igen. Men mon ikke, at de dukker op? 

Nede i vores institution er det tit bedsteforældre eller aupairs/unge piger, der henter, og de har måske lidt mindre styr på barnets ting. 

Synes nu stadig det er for koldt til gummisko, og uanset er det ikke iorden at stjæle fra et barn.. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

A. Nonymsen

H-Nielsen skriver:

Min datters mye molo jakke til over 1000 kr forsvandt  også FØRSTE gang hun havfe den på i børnehave. Sidste sommer forsvandt hendes Bundgaard sandalet til 700  ingen af dele er kommet frem 

Det er pisse irriterende, hvordan kan man have samvittighed til det?!? Det bliver ret dyrt i længden hvis tingene bliver snuppet hele tiden..

Hvis hun ikke havde haft varme gummistøvler med, hvad så? Så skulle hun havde gået på strømpesokker hjem? 

Det værste er næsten at man ikke kan gøre en skid ved det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.