Årh hvor er jeg sur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.307 visninger
30 svar
18 synes godt om
9. marts 2016

A. Nonymsen

nu må jeg ud med det..

min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange! 

Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne.. 

Huer og vanter, ja det forsvinder, men støvler!!? Jeg fatter det ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

Kløver

A. Nonymsen skriver:

nu må jeg ud med det..

min datters vinterstøvler er som sunket i jorden nede i børnehaven! Til trods for at der stod navn og det hele i.. Kan ikke lade være med at tænke at nogen har taget dem, vi og pædagoger har været hele institutionen igennem flere gange! 

Gudskelov har hun gummistøvler med for i, men helt ærligt støvler til 700kr, er vare pist væk.. Og vi er begge på SU så vi går ikke bare lige ud og køber nogle nye, og gummisko er for koldt endnu... Årh måtte bare ud med det, hvorfor kan folk ikke holde nallerne for sig selv... Der er to piger der har samme støvler, den ene har ikke været der hele ugen, den anden har sine egne.. 

Det er bare ikke ok, i vores børnehave er eer et forældrepar hvor storesøsterens støvler forsvandt imens de var inde og hente, og de er stadig ikke dukker op :O 

Anmeld Citér

9. marts 2016

A. Nonymsen

Årgangs Mor skriver:

Det er bare ikke ok, i vores børnehave er eer et forældrepar hvor storesøsterens støvler forsvandt imens de var inde og hente, og de er stadig ikke dukker op :O 

Ej men det er jo for sindssygt.. Vi aflevere hende mandag morgen MED støvler og da vi skal hjem er de forsvundet... Hun har stillet dem lige de indgangen da de kom hjem fra tur.. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, men har da ikke lyst til at købe lækre og gode ting til hende hvis de bliver stjålet.. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Bshizzle

Årh.. Det har jeg prøvet en del gange nu! 

Ja, Faktisk måtte jeg engang bære min søn hjem i armene, eftersom nogle havde taget hans Vinterstøvler OG ekstra sko! 

Jeg var SÅ gal... Ikke engang BH havde nogle ekstra sko vi kunne låne ! 

Det blev en laaaaang tur hjem... Mine arme var lange! (Sønnen var da 3 år). 

Men jo, det er sket en del gange og for det meste er de kommet frem igen efter 1 - 14 dage. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Carina:-)

Det har vi også prøvet 

Og også med tøj der bliver taget fra deres kasser

Er lidt glad for Hummel molo osv og det er andre åbenbart også men de gider bare ikke selv betale for det ..

Det er så belastende at rende og lede velvidende at de højst sandsynligt er væk for good 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Benjamins'mor

A. Nonymsen skriver:

nu må jeg ud med det..

Min søns vinterstøvler forsvandt også for 1,5 mdr siden, de ikke dukket op endnu.

For 1,5 år siden forsvandt min datters HELT nye småfolk sommerjakke i vuggestuen (samme institution), hun havde haft den i max 3 dage, den dukkede heller aldrig op.

De har faktisk begge mistet mange ting dernede. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Det har vi også prøvet 

Og også med tøj der bliver taget fra deres kasser

Er lidt glad for Hummel molo osv og det er andre åbenbart også men de gider bare ikke selv betale for det ..

Det er så belastende at rende og lede velvidende at de højst sandsynligt er væk for good 

Derfor har mine børn udelukkende tøj fra Bilka som ekstra tøj i institution, vi har simpelthen mistet så meget at jeg konsekvent ikke sender det med længere.

Anmeld Citér

9. marts 2016

Kløver

A. Nonymsen skriver:

Ej men det er jo for sindssygt.. Vi aflevere hende mandag morgen MED støvler og da vi skal hjem er de forsvundet... Hun har stillet dem lige de indgangen da de kom hjem fra tur.. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, men har da ikke lyst til at købe lækre og gode ting til hende hvis de bliver stjålet.. 

Kan jeg godt forstå og giver ingen mening for er kan jo ikke bruges i bh ? 

Kan det være en forældre eller bedsteforældre som har taget forkert ved ikke om de er efterlyst i bh men er da så fejt og ville selv blive rigtig frustreret 

Anmeld Citér

10. marts 2016

EnGodMor

Hvad med at skrive på børnehavens tavle og hænge et billede ved, at disse støvler savnes?

Eller lave en seddel at hænge op? 

Eller måske få personalet til at efterlyse dem på børneintra?

Håber i finder dem igen.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Steffecph

I min datter vuggestue bliver der også stjålet en del. Ja- ledelsen betragter det som tyveri.

De går primært efter Hummel, småfolk mm. En dreng fra min datters stue fik på én uge taget vinterstøvler, vinterjakke og flyverdragt mens det hang på din plads. Min bedsteveninden søn har fået stjålet sin småfolk jakke. 

Jeg er desværre ikke meget for at sende de dyre ting med mere :-( ærgerligt når jeg generelt går op i god kvalitet, men vi er også på SU, så det er noget af et greb i lommen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.