At takke nej til job!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2016

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Det kan man jo godt, men tænker. Det er nemmere at finde job, når man er i job, og som nyuddannet er det vigtigt at få noget erfaring. Så hvorfor ikke give det en chance, det lyder jo til du kun kan blive positivt overrasket.

der er jo Inger der siger du skal arbejde der i flere år, bare til du finder noget andet.

men held og lykke med at finde et job.

Jeg er skal ikke nyuddannet bare nyledig som i lige blevet ledig 

Har nogle år på bagen og en fødselsdeperasion med i bagagen og ved at et dårligt arbejdsmiljø vil køre mig helt ned og vil gå ud over min familie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

Christine

Anonym skriver:

Jeg er skal ikke nyuddannet bare nyledig som i lige blevet ledig 

Har nogle år på bagen og en fødselsdeperasion med i bagagen og ved at et dårligt arbejdsmiljø vil køre mig helt ned og vil gå ud over min familie 

Hvad får dig til at tro at der er et dårligt arbejdsmiljø?

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg ville måske tage de briller der hedder: " synes jeg det er fair at andre skal betale for at jeg går ledig når jeg faktisk kunne arbejde..?"

Uanset regler er det ikke moralsk i orden i mine øjne at takke nej til et job og forvente at andre skatteydere - der   arbejder - skal forsørge en. Undskyld ... Men det er lidt forkælet.

jeg ville takke ja til jobbet (du kan også blive overrasket)... Og herfra kan d så søge et andet hvis det er et der ikke passer dig.

Nu har jeg jo så selv gået og betalt til min akasse i mange år så i realiteten er det jo ikke andre der går og betaler til mig

Og at jeg skulle Være forkælet for at spare samfundet for at jeg på en arbejdsplads med dårligt arbejdsmiljø og en fødsels depression i bagagen går ned med stress om kort tid Det tror jeg godt jeg kan leve med